Trend it up - make up Sheer Nude


Je to tu! Pred pár týždňami sa aj na Slovensku objavila značka Trend it up.
Jej stojan nájdete v drogériách DM a ak nemáte vo zvyku míňať veľa peňazí
za kozmetiku, táto značka by sa Vám mohla zapáčiť.
V Čechách sa o nej písalo, po jej uvedení na trh, veľmi intenzívne
a dievčatá nakupovali mono tiene, laky a rúže na kvantá.

Aká je moja prvá skúsenosť s Trend it up?
Ešte počas jari som si v Čechách kúpila na testovanie
make up Sheer nude, ktorý by mal zaistiť prirodzene hodvábnu pleť.



Plastový obal má tvar tuby.
Béžovo - čierne prevedenie je jednoduché a vkusné.


Pod klasickým otočným uzáverom sa schováva
"zobáčik", z ktorého jednoducho vytlačíte
tekutý make up a vďaka jeho úzkemu hrdlu,
viete dobre regulovať množstvo vytlačeného produktu.


Najbledší odtieň 010 má žltý podtón a stredne silné krytie.
 Ako vidno na fotografii nižšie, stačí malé množstvo
na zakrytie dostatočne veľkej plochy.




Na pleti vyzerá po nanesení veľmi prirodzene /viď foto


Makeup Sheer Nude bezprostredne po nanesení

Makeup som nepúdrovala, aby ste videli ako vyzerá priamo v akcii po nanesení
Na prvý pohľad je jeho finiš skvelý.
Je ľahučký, jemne zmatňuje, ale nie natoľko,
aby zachádzal do vrások. 
Preto som bola zo začiatku nadšená.

Jeho hlavným problémom je však výdrž.
V chladnejšom počasí je to max. 5 hod.
a čím je teplejšie, tým rýchlejšie  sa zhlukuje a 
na pleti vytvára nepekné mapy.
Hoci použijete púder aj podkladovú bázu
správa sa nepredvídateľne ako
žena po rozchode.

Stojan Trend it up je však pre mňa stále lákadlom
a postupne Vám prinesiem ďalšie recenzie.

Krásny víkend!



Komentáre