Naj produkty za rok 2017

Rok 2017 bol pre mňa jednoznačne prelomový. Udialo sa toľko vecí. Áno, prišla som zo dňa na deň o zamestnanie, v poslednom čase som sa stretla s kritikou a nepochopením, a aj napriek tomu, že som obmedzila cukor na minimum, migrény sa opäť vrátili. No napokon aj tak musím hodnodiť tento rok pozitívne. Prácu som nahradila inou, ktorá je len kúsok od nášho bytu. Pochopila som, že s posudzovaním musí rátať každý, kto prezentuje svoju prácu verejne, a aj to ma niekam posúva. Ako hovorí Christy Mathewson: "Z víťazstva sa málokedy niečo naučíš. Ale z prehry sa naučíš všetko." A tak keď sa obzriem späť môžem byť jedine vďačná. Prvýkrát vo svojom živote som navštívila Benátky a Veronu. Absolvovala som nie len školu sebalíčenia, ale aj kurz pre profesionálnych vizážistov. Môžem vďaka tomu spolupracovať so šikovným fotografom a učiť sa úplne nové techniky a trénovať líčenie priamo na placi. A to najdôležitejšie mám stále, a to rodinu a priateľov, ktorí sú relatívne zdraví a navzájom sme si oporou. A teraz je čas pozerať dopredu - na to, čo príde a čo môžem zmeniť k lepšiemu. 

Aby som sa však vrátila k námetu tohto článku, rada by som zhrnula 10 produktov za rok 2017, ktoré patria medzi to najlepšie, čo som za posledných 12 mesiacov vyskúšala. 
Tak poďme na to:

1. Kneipp olejový peeling - kúpila som ho v DM drogérii a jedno balenie mi vydrží bez problémov aj na niekoľko týždňov. Samozrejme záleží od Vás koľko a ako často ho budete používať. Ja som ho používala na tvár a pery raz za týždeň. Obsahuje zrniečka cukru, ktoré prekrvia pleť a odstránia odumreté bunky a argánový olej, vďaka ktorému je tvár úplne jemná, hydratovaná a voňavá. Darovala som ho aj niekoľkým svojím kamarátkam, tak verím, že si ho obľúbili rovnako veľmi ako ja.




2. Špirála Maybeline Lash Sensational - svoje čestné miesto Naj produktov z roku 2016 obhájila opäť špirála Maybelline Lash Sensational. Kartáčik je umelý a zahnutý do tvaru mesiačika. Z vnútornej strany má kratšie štetinky a z vonkajšej dlhšie, vďaka čomu riasy krásne oddelí, zahustí a zároveň vytočí. Okrem toho mi počas dňa neopadáva, samozrejme až kým si nezačnem farbu strhávať z mihalníc prstami, čo je mojím zlozvykom najmä večer pri pozeraní televízie. Aby som tomu zabránila, snažím sa odličovať ešte pred tým, než zasadnem večer do kresla k seriálu. V každom prípade, špirála je TOP a vrátila som sa k nej po niekoľkých testovaniach iných značiek.







3. Makeup Bourjois healthy mix - je jednoznačne najlepším make-upom tohto roka. Objavila som ho vďaka kamarátke, ktorá ho používa už niekoľko rokov. Skúsila som zatiaľ len jeho staršiu verziu, ale makeup už inovovali a mal by spĺňať rovnaké kritéria. Po novom je v hranatej flaštičke s červenou pumpičkou. Ide o hydratačný, rozjasňujúci makeup s ovocnými extraktami. Na pleti pôsobí veľmi prirodzene a stačí trošku púdru, aby ste vyzerali dokonalo. Počas pracovných dní bežne používam CC krém od značky Bell, aby som pleť príliš nezaťažovala, ale keď potrebujem lepšie krytie a chcem vyzerať bez chybičky, siaham práve po tomto make-upe.






4. Batiste suchý šampón - je nenahraditeľný. Skúsila som viac verzií a limitiek a zatiaľ mi každá jedna sadla. Dokonca si ho obľúbil aj môj manžel, ktorý ho pravidelne používa a vždy ma upozorní, keď je treba dokúpiť nový. Nie len že odstraňuje mastnotu z neumytých vlasov, ale pôsobí trochu aj ako tužidlo, vďaka čomu sa Vám ľahko vymodeluje účes, ktorý drží. Kúpite v DM drogériách.







5. 100% mandľový olej - priznávam, že tento olejček je mojím favoritom napriek tomu, že som strašne lenivá ho používať a pravidelne sa každý večer natierať. Keď sa mi to však raz za čas podarí, pokožka si zakrochká blahom. Suchú kožu upokojí, zvláčni a rýchlo sa vsiakne, takže mám ihneď pocit úľavy a neškriabem si nohy ako o život. Odporúčam všetkým sušienkam ako ja.






6. Nyx lícenka, odtieň Taupe - je ideálny na kontúrovanie tváre, najmä pre svetlé a studené typy. Okrem toho ho rada používam aj na obočie. Keď mám produkt, ktorému viem nájsť viac ako jeden účel stane sa rýchlo mojím miláčikom a spoločníkom aj pri cestovaní. A táto lícenka si svoje miesto medzi favoritmi určite zaslúži aj svojou celodennou výdržou a skladným obalom, vhodným na cesty. Kúpite v NYX alebo predajniach Douglas.




7. Zoeva paletka, Blanc fusion - teraz som si nahlas vzdychla, pretože táto paletka je mojou srdcovkou. Obal, farby, výdrž, nanášanie tieňov je určite topkou medzi paletkami, ktoré mám doma. Smutné je, že som zatiaľ nenašla po zrušení eshopu makeupandmore iný, ktorý by paletky Zoeva dovážal na Slovensko. Ak o nejakom viete, budem rada ak mi napíšete, pretože si brúsim zuby na ďalšie kúsky a ako vidíte v niektorých odtieňoch som už vydolovala riadnu dieru. Tieto paletky používajú aj profesionálny vizážisti, a nie je sa čo diviť. Kvalita tieňov je výborná a cena nie je prehnaná ako pri iných profi značkách. Zaplatíte za ňu približne 20 €.






8. Nivea sprchový olej - áno, znova sa hlásim v mene všetkých sušienok. Olej je pre nás tou najlepšou voľbou  nie len po sprche, ale aj do sprchy. Značku Nivea milujem od malička a ostala som jej verná aj počas celého minulého roka. Iný sprcháč som za celý čas ani nepoužívala. Hoci sa rýchlo míňa, jeho vôňa a konzistencia je presne to, čo potrebujem po celom dni, a vďaka oleju ho používam aj na holenie. Opäť produkt, ktorý obhájil svoju pozíciu z roku 2016.





9. Facevolution sérum na rast mihalníc - pri pravidelnom používaní naozaj funguje. Každý večer si ho nanesiete po odlíčení ku korienkom rias, podobne akoby ste si malovali linku na oči a vuala po pár týždňoch máte vejáriky, po akých ste vždy túžili. Chce to iba trpezlivosť a efekt sa dostaví.





10. Ružová voda - okrem Jarischovej vody na čistenie pleti po odlíčení používam aj ružovú vodu od Purity Vision. Príjemne vonia a v lete je ideálna aj na osvieženie tváre. Dokonca si pomocou nej viete zafixovať make-up alebo urobiť obklad na oči. Je to všestranný produkt, ktorý som si veľmi obľúbila a používam ho aj pred líčením iných dievčat. Tvár je vďaka nej čistá a svieža. Záleží však od Vás či obľubujete vôňu ruží. V ponuke je aj levandulová varianta.




Používate niektorý z uvedených produktov?
Budem rada ak mi napíšete, aký je Váš favorit za rok 2017.



Komentáre

  1. Veru, suché šampony od Batiste jsem si taky v roce 2017 zamilovala, no a to stejné platí pro sérum na řasy.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Žádný z produktů jsem nezkoušela - kromě Batistu samozřejmě. Hodně mě ale láká Kneipp i Hair plus. Za to třeba růžová voda mě nikdy moc neoslovila :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára