Kozmetické objavy - ZIMA 2018

Aký ste typ pri nakupovaní? Stavíte pri výbere kozmetiky skôr na overenú klasiku alebo radšej vyskúšate niečo nové? Regále drogérií a parfumérii sú stále väčšmi preplnené nielen novými produktami ale i značkami, o ktorých sme doposiaľ nepočuli.

Musím sa priznať, že čím viac produktov skúšam, tým radšej sa vraciam k svojím pôvodným obľúbencom, ktoré mám rada celé roky a nikdy ma nesklamali. No stáliciam sa budem venovať  v nasledujúcom článku. Teraz sa pozrime na veci, ktoré som počas tejto zimy vyskúšala a milo ma prekvapili.



Doliva krém som testovala najprv vo vzorke z lekárne, ktorú som dostala od kamarátky a rozhodla som sa kúpiť si jeho plnú verziu. Obsahuje kyselinu hyalurónovú a vitamíny, ktoré by mali dopomáhať k spevneniu pleti a tvorbe nových buniek. Vonia jemne citrusovo po pomarančoch. Táto vôňa je ráno veľmi príjemná, nevtieravá a po aplikácii ju už necítite. Krém je ľahučký a rýchlo sa vstrebáva do pleti, no zároveň je dostatočne hydratačný aj v chladnom počasí, takže sa mi netvoria šupinky ani suché miesta na tvári.

Cena: cca 10 €




Značku Yves Rocher  som dlhšie obchádzala, no po posledných nákupoch zisťujem, že som robila veľkú chybu. Vyskúšala som ich odličovač na citlivé oči s výťažkami z nevädze, ktorý funguje perfektne. Ľahko si poradí s linkou aj špirálou, no zároveň je jemný, neštípe v očiach a nemá žiadnu výraznú parfumáciu. Veľmi známa a obľúbená je aj druhá varianta dvojfázového odličovača s obsahom oleja. No nech už siahnete po akomkoľvek z nich, určite neurobíte krok vedľa.

Cena: 8,50 € / 200 ml



K nákupu v Yves Rocher a založeniu zákazníckej kartičky som dostala zadarmo špirálu Sexy Pulp. Hoci ma najprv vydesil veľký kartáčik, rozhodla som sa dať jej šancu. Husté štetinky v tvare presýpacích hodín riasy krásne nadvihnú, predĺžia a zahustia tak neskutočne, že Vám aj umelé mihalnice budú zbytočné. Špirála má super konzistenciu. Nie je príliš mokrá, takže Vám riasy nezlepí. Vôbec nepreháňam ak poviem, že je to prvá špirála po roku, ktorá zosadila z trónu Maybelline Lash Sensational.




Ak si poradíte s jej robusným kartáčikom, odmení sa Vám nie len krásnymi mihalnicami, ale aj super výdržou. Otestovala som ju cestou do práce, keď husto snežilo a ostala na svojom mieste bez opadávania a rozmazania. Som v celku prekapená, že sa o nej tak málo medzi blogermi hovorí. Pre mňa je tento produkt veľkým prekvapením a určite si ju znova kúpim.

Cena: 14,50 €




Po make-upe Loreal Paris Nude Magique Cushion som pozerala už dlhšie. V drogériách ma však odrádzala jeho vysoká cena. Nakoniec som si ho objednala cez alzu za  polovičnú cenu oproti kamenným obchodom. Tento make-up je pre tie z Vás, ktoré veľmi neobľubujú matný vzhľad a skôr preferujete jemné krytie a prirodzenosť. Siaham po ňom najmä v dni, kedy sa cítim dobre, pleť je bezproblémová a nemám pred sebou náročný deň. Jednoducho, keď chcem vyzerať sviežo a upravene, bez veľkej námahy. Make-up ľahúčko splynie s pleťou a tak málokto odhalí, že na sebe máte nejakú vrstvu makeupu. Odradiť Vás môže jedine jeho malé balenie, presnejšie množstvo produktu, ktoré sa v ňom nachádza. Vzhľadom na cenu, to nie je príliš ekonomická varianta.


Balenie obsahuje zrkadielko, malú labutienku na nanášanie make-upu a špongiu, ktorá je napustená samotným produktom. Po nanesení je tvár zjednotená a rozjasnená, tak ako je typické pre ázijské krajiny, kde sa teší tento typ make-upov veľkej obľube a pomaly sa tento trend dostáva aj k nám. 
Ázijské ženy totiž skôr stavajú na jemnom líčení, lesklej pleti, ktorá pôsobí mladistvo
a dievčensky. To Vám Loreal Nude Magique Cushion určite zaručí.

Cena: 10,00 - 17,00 €



Arganový šampón a kondicionér na vlasy Body tip - som dostala ako darček od maminy. Ide o vyživujúci šampón s marockým argánovým olejom, ktorý obsahuje provitamín B5 a vitamín E. Už po jeho krátkom používaní som si všimla, že mám vlasy vyhladené a omnoho lesklejšie. Najmä pri používaní oboch produktov - šampónu a kondicionéru - má viditeľné účinky. Málokedy sa stane, že sa k nejakému šampónu Peťo vyjadrí pochvalne, no pri Body tip zhodnotil, že má vlasy v oveľa lepšom stave. Problém bol, že sa míňal a ja som nemala potuchy, kde ho znova zoženiem. Produkty tejto značky som síce objavila v Retrodrogérii, no nepredávajú ich samostatne, ale iba v darčekových košoch, kde je mnoho vecí, ktoré momentálne nepotrebujem, a preto by kúpa tohto koša bola pre nás domov zbytočná. Našťastie som natrafila na stránku vivaco.cz, kde kozmetiku Body tip predávajú v ľudových cenách. Momentálne si znova potrebujem dať vlasy dokopy po odfarbovaní, a tak znova stavím na osvedčenú dvojku.






Ak čítate môj blog pravidelne, viete, že oleje sú moja srdcovka. Túto zimu som vyskúšala odličovací olej Avon True Nutraeffects. Po navlhčení tváre si ho nanesiete na pleť, vytvoríte jemnú penu a spláchnete. Rada ho používam ako prvý krok pri odličovaní. Samozrejme vždy si tvár ešte dočisťujem inými produktami, ale tento olej je skvelým a rýchlym pomocníkom pri večernej starostlivosti. Okrem toho má príjemnú vôňu a v zľave ho zoženiete za pár drobných.

Cena: 3,99 €


Ako poslednú som do tohto článku zaradila lícenku od NYX Baked Blush v odtieni Journey. Bola vo výpredaji za približne 3 €, a tak som neváhala. Je to jemná, ružová, púdrová farbička, s ktorou to určite nepreženiete. Momentálne po nej siaham každý deň. Na slniečku hádže jemné odlesky, no neobsahuje žiadne trblietky, a tak s ňou líčka vyzerajú prirodzene a zdravo.




Zaujal Vás niektorý z hore uvedených produktov?
Ak áno, budem rada, ak mi napíšete.



*Ceny uvedené v článku sú iba orientačné


Komentáre

  1. Já jsem měla se zmínených jen ten odličovač od YR. Bohužel za mě nic moc a s ochotou jsem se vrátila ke svým stálicím. Jinak mám ale jejich produkty ráda :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pavlinka, ďakujem za komentár. Pre moje citlivé oči je ideálny, ale chápem, že sú odličovače, s ktorým sa dá odlíčiť rýchlejšie a precíznejšie. S týmto od YR musím použiť viac tampónikov, ale odlíči fajn a nedráždi...

      Odstrániť

Zverejnenie komentára