Olejčeky, oleje II.

Oleje sa v poslednom období tešia veľkej obľube, a nie je sa čo diviť. Najmä v chladných mesiacoch ponúkajú pleti to, čo potrebuje. Hydratáciu, výživu, ochranu a zároveň nie sú príliš drahé. Keďže článok na túto tému Vás pred rokom veľmi bavil a patril medzi najčítanejšie, verím, že sa potešíte, keď ho aktualizujem a ukážem Vám, ktoré oleje momentálne používam vo svojej kozmetickej rutine a ako som s nimi spokojná.

Ak sa kvôli mastnejšej pleti olejov bojíte, nezabudnite, že hydratáciu a výživu potrebuje každá tvár. 
Tvorba mazu je ochranná funkcia pleti a ak jej poskytnete dostatočnú starostlivosť, 
odvďačí sa Vám aj vizuálne. 

Mojím najnovším prírastkom je hydrofilný odličovač s argánovým olejom od značky Saloos. Odličovač má matnú sklenenú flaštičku s plastovým uzáverom.  Obsahuje ako základ mandľový, bio slnečnicový a bio sezamový olej a práve vďaka obsahu olejov je vhodný aj na odlíčenie vodeodolného make-upu. 

Ja ho používam ako prvý krok pri večernom odličovaní. Stačí naniesť pár kvapiek na vlhký tampónik a v spojení s vodou vytvorí emulziu vhodnú na jemné odstránenie hrubej vrstvy make-upu. Tvár potom dočisťujem ružovou vodou. Jediným mínusom tohto produktu je jeho intenzívna vôňa, ktorá mi pripomína tee three olej. 



Práve preto mi pri večernej rutine viac vyhovuje olej od Avon True Nutraeffects. Má omnoho príjemnejšiu hrejivú, sladkú vôňu a pri odličovaní sa zaobídem aj bez tampónikov. Stačí naniesť trochu oleja do mokrých dlaní a tvár premasírovať. Olej je jemný, takže bez podráždenia odstráni aj špirálu a tiene. Momentálne mám už druhé balenie a vzhľadom na cenu a spokojnosť s jeho používaním, určite nie je posledné. 




Po dôkladnom vyčistení pleti si na navlhčenú tvár nanesiem hroznový olej od Soaphoria.  Má žltozelenú farbu a príjemnú, nevtieravú vôňu, ideálnu pre večerný relax. Olej je plný antioxidantov a vitamínov. Vypína a regeneruje pleť, chráni ju pred UV žiarením a vôbec ju nezaťažuje, takže sa nemusíte obávať upchávania pórov. Okrem blahodárnych účinkov na pokožku je zdravý aj na vnútorné použitie. Znižuje cholesterol, posilňuje cievy a chráni bunky. Ak by Vás zaujímalo niečo viac o jeho účinkoch, kliknite SEM.





 BES S.E. č.5 Frizzaway je vyrovnávajúce sérum, ktoré používa moja kaderníčka. Nanášala mi ho pravidelne po farbení a strihaní, a tým dopriala mojim zničeným a suchým dĺžkam extra starostlivosť. Vždy som od nej odchádzala s lesklými a uhladenými vlasmi, čo som však doma nevedela docieliť žiadnymi prípravkami. Preto som si nechala zakúpiť práve ňou overený olej, ktorý moje vlasy dostal opäť do top formy. Samozrejme, používam aj balzamy na vlasy, uhladujúce krémy, no bez tohto séra môj účes nikdy nevyzeral stopercentne. Konečne je čas rozpustiť si vlasy a vyraziť do ulíc! :)



Áno, viem, že sprchový olej Nivea ste už na mojom blogu videli najmenej stokrát, ale článok o olejoch by bez neho jednoducho nebol kompletný. A okrem toho HO MILUJEM! Krásne vonia a rada ho používam ako na sprchovanie, tak aj na holenie. Chĺpky zjemní a olej zároveň chráni pokožku pred podráždením. Jediné mínus je, že sa míňa neuveriteľne rýchlo.




Posledným olejom, o ktorom ste už u mňa mohli čítať, je 100% mandľový olej Equilibra. 
V mojej kozmetickej zostave má čestné miesto a odkedy som ho skúsila, nekupujem už žiadne telové krémy. Mandľový olej totiž patrí medzi najcennejšie rastlinné oleje. Svojím zložením je najbližší ľudskej pokožke, vďaka čomu nevyvoláva alergické reakcie. Po nanesení sa do niekoľkých minút vsiakne a pokožku okamžite upokojí a zjemní. Pôsobí preventívne proti tvorbe strií a je vhodný aj pre tehotné ženy a pri redukčných diétach.

Olej zo sladkých mandlí patrí medzi moje TOP produkty minulého roka



Máte tiež svojho favorita medzi olejmi?
Budem rada, ak sa oň podelíte v komentári.



Komentáre