Najobľúbenejšie produkty za rok 2018 - skin care

Rok 2018 sa končí a ja by som Vám rada predstavila to najlepšie, čo som za tento rok vyskúšala. Moje kozmetické nákupy sa už nejakú dobu snažím minimalizovať, a tak sa tu objavia aj produkty, ktoré si vyrábam doma (Viac návodov na homemade kozmetiku, nájdete aj na mojom Instagrame makeupandrun). Top kozmetiku za tento rok, som rozdelila na dva články. Jeden je zameraný na starostlivosť o tvár a telo a druhý prinesie zoznam toho najlepšieho z dekoratívnej kozmetiky.

SKIN CARE TOP 10 :

1. V lete som si doniesla z dovolenky krém Clinique Moisture Surge 72-Hour, ktorý mi hneď prirástol k srdcu. Je ľahučký, gélový a maximálne hydratačný. Keď ho používam na noc, pleť je ešte ráno krásne vypnutá a svieža, a to sa mi bežne stáva iba, ak používam na spanie oleje. Tento krémik obsahuje aloe vera, je neparfumovaný a môžte ho vraj používať aj ako masku na tvár a na suché miesta na tele, dokonca aj na končeky vlasov :) Kúpite ho na notino.sk. 30 ml/15,90 €*


2. Pri krémoch ešte ostaneme. CeraVe Moisturising Cream používam od polovice tohto roka a momentálne mám jeho druhé balenie. Ide o hydratačný krém s ceramidmi a kyselinou hyalurónovou. Je hypoalergénny a rovnako ako spomínaný krém vyššie bez parfumácie, čo mi úplne vyhovuje. Skvele funguje pod make-up, pretože sa po nanesení ihneď vstrebáva a pleť je síce pekne vypnutá, no zároveň sa tvár neleskne a nie je nadmieru mastná. Kúpite ho v lekárňach alebo na notino. Balenie 177 ml ma vyšlo asi na 8 euro*, takže nie je ani prehnane drahý.





3. Pri odličovaní som tento rok neustále siahala po odličovacom balzame od Avonu Anew Clean. Nanesiem ho prstami na tvár (okrem očí), vmasírujem do pleti a zmyjem. Balzam perfektne rozpúšta akýkoľvek make-up a nemusím pri ňom mínať množstvo tampónov na odličovanie. Príjemne bylinkovo vonia a ľahko ho odstránite z tváre vlažnou vodou. Obal z neho používam na prenášanie mydla pri cestovaní alebo na výrobu peelingu, ktorý Vám predstavím nižšie. Cena: 6,90 €*



4. A tu sa už presúvame do sekcie mojich najobľúbenejších prírodných produktov. Ako prvý tu mám univerzálny krémik od Weleda - Skin food. Vôňou mi veľmi pripomína pomaranče. Je mastný, hutný a v zimnom počasí ideálny na suché miesta na tele, ktoré najviac trpia chladom. Ja si ho dávam na ruky, lakte, kolená, päty a niekedy si ním natriem aj celé nohy, ak ich mám príliš suché a nikam sa najbližšiu hodinu nechystám, pretože obliecť si niečo po nanesení tohto krému, by asi nebol najlepší nápad. Ak potrebujete extra starostlivosť a chvíľu pohody, tak je tento krém nevyhnutnosť :) Kamarátka ho dokonca rada používa aj ako masku na tvár, takže si uplatnenie určite nájde.


5. Produkt od českej značky Pleva, tu samozrejme nesmie chýbať. Pleťové mlieko s propolisom je voňavé, jemné a perfektne dočistí tvár po odličení. Upokojí, zahojí zapálené miesta a pleť vyživí. Mrzí ma, že ho bežne v obchodoch neviem zohnať a musím si ho objednávať cez ich eshop, ale ak by ste vedeli o predajni v Bratislave, ktorá ho má bežne v sortimente, budem rada, ak mi napíšete.


6. Balzam z Aloe vera s jojobou od firmy Forever Living je malý univerzálny pomocník, či už na pery, popáleniny, odreniny alebo štípance. Je mastný, vyživujúci, hojí a výborne ochráni pery pred mrazom, takže ho nosím všade so sebou.



7. Ja viem, že s týmto olejom Vám už dlho pílim uši, ale fakt som sa doňho zamilovala. Hroznový olej od Soaphoria používam na odlíčenie očí a tiež ho striedam s krémami na noc. Pleť vypína a krásne vyživí, bez toho, aby bola veľmi mastná. Hroznový olej je hypoalergénny, vhodný ako na mastnú, tak aj zrelú, unavenú pleť a tiež citlivú pokožku okolo očí. Preto je vhodný práve aj na odličovanie. Cena: 4 €* (Sklenenú flaštičku môžte po minutí produktu, vrátiť späť na predajňu, kde Vám odrátajú 0,20 centov z ďaľšieho nákupu).


8. Ako milovníčka kávy som si v prvom momente očný krémik Kofeín od slovenskej značky Dulcia obľúbila najmä vďaka vôni. Cítite z neho čerstvo namleté kávové zrnká, čo mi neskutočne pripomína detstvo, keď sme mali touto horkastou arómou naplnený celý dom, hneď ako sa v kuchyni pustil elektrický mlynček na kávu. Tento krémik je mastný, našľahaný a vhodný najmä na noc. Oči vôbec nedráždi, postupne sa do očného okolia vpije, takže ho občas používam aj pod make-up počas dňa, najmä počas mrazivejších dní. Zoženiete ho v DM drogériách.



9. Ako som spomínala na začiatku článku, rozhodla som sa do tohto zoznamu zaradiť aj homemade výrobky, ktoré si ľahko pripravíte doma. Peeling na tvár som si vyrobila iba spojením 5 čajových lyžičiek medu, ktorý je scukornatelý a 2 polievkových lyžíc olivového oleja. Konzistenciu si môžte upraviť podľa toho, či máte radšej drsnejšie alebo jemnejšie peelingy. Ja ho používam najmä na tvár a pery, ale pokojne ho naneste aj na iné časti tela. Nielen, že odstráni šupinky a starú kožu, ale je aj výživný a voňavý.



10. Na osvieženie a čistenie tváre som pôvodne rada používala Ružovú vodu od Purity Vision. Nedávno som si však skúsila urobiť domácu verziu pleťovej vody, ktorá sa mi veľmi osvedčila. Použila som na to bylinku, ktorú si bežne dávam do čaju - repík. Je protizápalový a vhodný na boj proti akné. 1 čajovú lyžičku sušeného repíku som si zaliala 250 ml horúcej vody a nechala 15 minút lúhovať. Scedenú repíkovú vodu som naliala do čistej nádobky a vložila do chladničky. Používam ju večer na dočistenie pleti a ráno na osvieženie. Tento postup môžte vyskúšať aj s inou svojou obľúbenou bylinkou, napr. s harmančekom.



Zaujal Vás niektorý zo spomínaných produktov? 
Tiež ste si tento rok obľúbili nejakú doma vyrobenú kozmetiku?

Ak áno, budem rada, ak sa o ňu podelíte v komentári.

Krásny rok 2019.

Komentáre

  1. Zaujalo mě to pleťové mléko s propolisem. Na to se budu muset podívat :-) i když pleťová mléka moc nemusím. Kvůli konzistenci, tak tomuhle bych dala klidně šanci. S hroznovým olejem od Soaphoria mám také zkušenosti. Jako nebyl špatný, ale co se olejů týče, tak mám jiné své favority. Já si ho spíše pořídila kvůli lahvičce, ta je krásná!

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Nelka za komentár :) To mliečko s propolisom stojí za to. Aj Tebe krásny rok 2019.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára