Najobľúbenejšie produkty za rok 2018 - dekoratívka

Rok 2018 bol pre mňa v dvoch oblastiach zlomový. Konečne som sa odhodlala prestať jesť mäso. Hoci som nad tým uvažovala už roky predtým, zakaždým ma zastavili vlastné obavy. Čo budem vlastne miesto toho jesť? Budem mať dosť energie? Neochoriem? Dnes viem, že to bolo to najlepšie rozhodnutie, aké som mohla urobiť, a že som vlastne nikdy nebola spokojnejšia, i napriek občasnému milému doberaniu a poučovaniu od okolia. Rada by som Vám v novom roku priniesla článok aj na túto tému. Okrem toho, som dopísala knihu a s malou dušičkou som ju zaslala do niekoľkých vydavateľstiev. Bola som pripravená na odmietnutie, a tak ma dva nepodarené pokusy, zatiaľ nezastavili. Hoci, povedzme si úprimne, vždy prídu aj pochybnosti a myšlienky, že na to vlastne nemám a neviem, čo tu skúšam :) Ale uvidíme, rok 2019 môže prekvapiť.

V predošlom článku som zverejnila svoje obľúbené produkty za rok 2018 zo starostlivosti o pleť. Ak by ste si ho chceli prečítať, stačí kliknúť SEM. Ak by Vás zaujímal mini rebríček toho naj z dekoratívky, čítajte ďalej. Snáď v ňom nájdete aspoň malú inšpiráciu.



TOP 6 : 

1. Tento rok som sa vrátila po dlhšom čase k môjmu obľúbenému makeu-pu od Max Factor Lasting Performance, a naozaj neviem pochopiť, ako som ho mohla vymeniť za iný. Má v sebe všetko, čo od make-upu potrebujem. Výborne kryje už pri prvej ľahšej vrstve a drží ako pribitý aj napriek dažďu a snehu. Okrem toho nie je príliš mastný, takže sa nemusím každú chvíľku kontrolovať, či sa nelesknem a na pleti vyzerá veľmi prirodzene. V drogériách stojí okolo 16 €*, ale na eshopoch ako elnino/notino ho zoženiete aj za 6 či 7 €. A aký bol Váš obľúbený make-up za posledné mesiace?



2. Najväčším prekvapením tohto roka bola pre mňa špirála od Bell - Long and Volume Mascara. Našla som ju v Retrodrogérii na podnet youtuberky Janky Hrmi, ktorá ju veľmi chválila. Povedala som si, že za cenu 3,50 €* sa ju oplatí vyskúšať a tak som jej dala šancu. Má rovný, klasický kartáčik, ktorý by Vás asi na prvý pohľad príliš neoslovil, ale napriek tomu, funguje skvele. Riasy nie len nádherne predĺži, do dĺžky, ktorú niektoré špirály nedávajú ani pri desiatej vrstve, ale aj zahustí. Používam ju iba na horné riasy (dolné si nemaľujem, máte to rovnako? :) ) a vzhľadom na cenu je mojou obľúbenou, hoci Maybelline Lash Sensational alebo Yves Rocher Sexy Pulp sú tiež výborné, no niekoľkonásobne drahšie.  3,50 € / Retrodrogéria



3. Bez rozjasňovača ani na krok. Paletka od Makeup revolution Ultra Pro Glow s ôsmimi odtieňmi rozjasňovačov je ideálna či už na opálenú pleť v lete, ale aj na bledšiu tváričku počas zimy. Paletka obsahuje intenzívne studené aj teplé odtiene, ktoré zanechávajú mokrý efekt bez trblietok. Tie, ktoré Vám nesadnú ako rozjasňovač, môžte pokojne využiť ako očné tiene a verte, že nesklamú :)


4. Lícenku od Nyx v odtieni Toupe mám už najmenej tretí rok a pomaly mi dochádza. Používam ju na kontúrovanie tváre. Na tvári drží bez problémov celý deň a vyzerá veľmi prirodzene, takže po nej siaham pri každom líčení. Má chladný podtón, a tak je vhodná najmä pre bledulky. Kúpite ju v predajniach Nyx a Douglas. Cena: 7,90 €*



5. Moja obľúbená paletka je aj tento rok Zoeva Blanc Fusion. Farby sú dobre pigmentované, výborne sa s nimi pracuje a na viečku držia celý deň. Odtiene v paletke k sebe pekne ladia a dosiahnete nimi ako denné tak i večerné líčenie bez veľkej námahy. Už len jedno jej chýba, aby bola dostupná aj na Slovensku. Kúpite ju v českom Douglase.


6. V dni, keď nemám náladu na full makeup a plné krytie, siaham po CC kréme od Bell. Je ľahučký a pleť pekne zjednotí a rozjasní. Na tvári vyzerá veľmi prirodzene, a ak ho potrebujete počas dňa poopraviť, tak si len vklepkáte prstami trošku z CC krému na dané miesto a môžte sa ďalej venovať práci. Je vhodný pre tie z Vás, ktorým nevadí trošku lesklejší vzhľad alebo to, že budete musieť častejšie siahať po púdri. Cena: 4,99 €*/Retrodrogéria



Zaujal Vás niektorý zo spomínaných produktov?
Budem rada, ak mi napíšete.

Príjemný štart do nového roka.




* uvedené ceny sú iba orientačné


Komentáre

  1. Ta Zoeva paletka vypadá dobře!! Chtěla bych od téhle značky nějaký produkt vyzkoušet. Buď štětce nebo právě nějakou tu paletku :-)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Nelka. Aj tebe krásny rok 2019 a verím, že sa Tvoja zbierka čoskoro rozšíri o nejaký Zoeva skvost.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára