Čistiaci balzam D.E.T.O.X. Skinfood

Keď sa nedávno objavila na stránke notino.sk značka D.E.T.O.X. Skinfood rozhodla som sa využiť uvádzaciu zľavu a vyskúšať niektorý z ich produktov. V niekoľkých recenziách na youtube som zachytila, že ich čistiaci gél na tvár je veľmi obľúbený. Ja som však pri odličovaní zvyknutá používať balzamy a preto som si do "košíka" hodila ich Cleansing Balm s prírodným zložením.

Domov mi o dva dni prišla krabička z recyklovaného papiera a v ňom balzam v priehľadnom sklenenom obale s bielym plastovým viečkom. Obal pôsobí jednoducho a minimalisticky. Máte na ňom uvedený názov, zloženie a objem výrobku.


 Balzam obsahuje zaujímavé ingrediencie, ktorým vďačí za svoju svetlozelenú farbu. Je v ňom kapusta, pšenica, zelený čaj, špenát, mandľový olej, argánový olej, mätový extrakt a spirulina. Neobsahuje žiadne sulfáty, preto pri používaní príliš nepení. 

Po otvorení ma v prvom momente zarazila jeho zeleninová "vôňa", ktorá ma na prvý čuch príliš neohúrila. Snažila som sa určiť, ktorú z použitých zložiek v ňom cítim najviac, príde mi však, že je to kombinácia všetkých vyššie spomínaných.


Jeho konzistencia nie je príliš tuhá, skôr pôsobí ako zľahka roztopený balzam na pery.  
Používam ho na suchú pleť na odlíčenie make-upu na tvári (oči si odličujem samostatne hroznovým olejom). Stačí naniesť prstami malé množstvo na líca, čelo a bradu. Krúživými pohybmi make-up balzam úplne rozpustí. Následne ho z tváre bez problémov zmyjete vodou. Nezanecháva mastný film iba čistú pleť. Následne si tvár dočistím ružovou vodou a vďaka tomu vidím, či som dostatočne odlíčená. Tampónik býva čistý, okrem miest okolo vlasov, kde si balzam nenanášam. 


Balzam od D.E.T.O.X. Skinfood ma napriek jeho vôni presvedčil a používam ho veľmi rada. Míňa sa pomaly a predpokladám, že jeho 100 ml balenie mi postačí minimálne na dva mesiace. Pleť je vďaka nemu čistá, bez vyrážok a podráždení. 

Plusy:
-prírodný produkt
-bez sulfátov
-stačí malé množstvo
-dôkladne čistí pleť
-ľahko sa zmýva
-ekologické balenie

Mínusy:
-vôňa




Už ste mali možnosť niečo od spomínanej značky vyskúšať?
Podeľte sa o svoje dojmy v komentári.


Komentáre