NAJOBĽÚBENEJŠIE PRODUKTY ZA ROK 2020

V roku 2020 sa moja kozmetická rutina ustálila a viacmenej som si kupovala dookola tie isté produkty. Vďaka tomu sa moja pleť konečne dostala do pohody. Zistila som totiž, že experimentovanie, používanie odličovacích balzamov s vysokým obsahom olejov a produkty s vitamínom C mi na tvári spôsobili docela katastrofu a dovtedy bezproblémová pleť sa zmenila na citlivú so zapálenými vyrážkami. Našťastie sa po vysadení kozmetiky, ktorá mi nevyhovovala rýchlo dostala opäť do kondície, a tak sa s Vami podelím o tie najlepšie výrobky, ktoré ostali v mojej každodennej starostlivosti, či už ide o pleť alebo vlasy.

Ako prvý je tu krém od NAOMI BioCosmetics, ktorý ma očaril už na prvý pohľad. Jeho obal a dizajn prezrádza, že ide o unikát medzi prírodnými krémami. Tento slovenský výrobok si dal naozaj záležať, aby získal certifikáty zaručujúce tie najvyššie štandardy. Napriek tomu je však ľahko dostupný v drogériách DM a to rovno v dvoch verziách - Rich a Light. Ja používam ten menej hutný. Vyhovuje mi celoročne. Obsahuje extrakt z červeného kórejského ženšenu, 24 karátové zlato a kmeňové bunky kostihoja lekárskeho. Po nanesení je pleť krásne rozjasnená, hydratovaná a vyživená. Krém je vhodný aj pod oči, pretože nie je parfumovaný.


Ružová voda od Purity Vision si získala moje srdce už dávno. Používam ju najmä na dočistenie pleti večer i ráno. Pleť hydratuje a zároveň jemne ošetruje. Má dezinfekčné a protizápalové účinky. Je vhodná aj po opalovaní na schladenie a upokojenie pokožky a okrem iného udržuje PH pleti v rovnováhe. Fungovala mi aj na štípance od komára. Chvíľu po nanesení ma prestala daná oblasť svrbieť. Ružová voda je naozaj všestranná. Keby som si mala vziať na opustený ostrov jediný produkt bola by to táto zázračná fľaštička. 


Hoci micelárky bežne nepoužívam, túto prírodnú micelárnu vodu od D.E.T.O.X. Skinfood som si nesmierne obľúbila. Obsahuje kel, pšeničnú trávu, zázvor, kurkumu a vodu z kvetov pomaranča. Pleť jemne odlíči, vyčistí, hydratuje, redukuje kožný maz a tvár zanechá sviežu. Po prvýkrát som ju objednala na notino, ale už dlhšie ju nemajú na sklade, no našla som ju na alza.sk, kde mi ju ihneď doručili. Naozaj skvelý produkt, ak si potrpíte na zloženie.


Ako som spomínala na začiatku tohto článku moje pôvodné nadšenie z odličovacích balzamov po niekoľkých mesiacoch odoznelo a ja som sa vrátila k mliekam. Najviac ma oslovilo Jemné odličovacie mlieko od Manufaktura s obsahom mandľového oleja a sedmikrások. Jeho názov je príznačný a odličovanie je síce pomalšie, no o to jemnejšie k tvári. Mlieko je vhodné pre citlivú pokožku. 


Nechtíkový olej od Purity Vision som dostala ako darček a ihneď som ho zaradila do svojej skin care rutiny. Má všestranné využitie ako upokojujúci pleťový a telový olej, je vhodný na masáže alebo do kúpeľa či už pre dospelých alebo pre deti. Ja ho však používam na odličovanie očí. Na mokrý vatový tampónik si nanesiem jednu pumpičku oleja a priložím k viečkam. Olejček oči vôbec nedráždi a špirálu aj tiene krásne odlíči. 


Pokiaľ ide o make-up poľská značka Bell je pre mňa topka. Za nízku cenu dostanete skvelé produkty. Teda pokiaľ hľadáte to čo ja. Hypoalergénny make-up Mat & Soft je ľahučký, jemne krycí make-up, ktorý pleť zjednotí, rozjasní (tu názov Mat trochu zavádza) a pôsobí na tvári veľmi prirodzene. Má priemernú výdrž, no so správnym púdrom Vás nesklame počas celého dňa v práci. Samozrejme v tomto období rúšok je to s výdržou náročnejšie, ale ja preferujem radšej prirodzený vzhľad, kde aj keď sa trochu makeupu vytratí nie je to vidno. Pokožka je po nanesení viditeľne hydratovaná a neostanú Vám suché miesta ani počas treskúcej zimy.


Lícenka od NYX s odtieňom So Taupe má nádherný studený odtieň vhodný na kontúrovanie tváre. Je ideálny najmä pre bledulky. Má výbornú výdrž, vysokú pigmentáciu a dostatočnú gramáž, aby Vám produkt dlho vydržal. Nájdete ho v predajniach NYX alebo na notino.sk.


Špirála GREAT LASHES od Bell Cosmetics so silikónovou kefkou v tvare šípu riasy nádherne predĺži, zahustí a dokonca ošetruje. Obsahuje konopné semiačka, panthenol, ricínový a olivový olej. Patrí do rady Hypoallergenic a preto je vhodná aj pre citlivé oči. Počas dňa neopadáva a ľahko sa odličuje.


Minerálny make-up od značky Zao používam ako bežný púder. Tvár prirodzene zmatní a zjednotí, keďže má dobrú kryciu schopnosť. Na pleti skvele drží a už len vďaka jemnej vrstve vyzerá ako vyphotoshopovaná. Obsahuje iba prírodné zložky a tvár nie len skrášli, ale sa o ňu aj aktívne stará. Organický kremík ju hydratuje a tonizuje, mikroprášok zo stoniek bambusu ju regeneruje, ryžový prášok ju zjemňuje a zmatňuje, kakaové maslo ju hydratuje a chráni a mikročastice striebra majú antiseptický a antibakteriálny účinok. Teda hoci je cena tohto produktu vyššia jeho zloženie za to isto stojí.


Paletka dvoch matných očných tieňov a bronzera od značky Zao sa stali najpoužívanejšími produktami na oči, ktoré som za celý rok používala. Minimalizmus je cesta. Najmä pokiaľ ide o líčenie očí príliš som tento rok neexperimentovala. Bavilo ma jednoduché a prirodzené líčenie. Postupne možno svoju zbierku Zao tieňov rozšírim, no pravdepodobne ostanem pri nude odtieňoch. Hoci ide o prírodnú dekoratívnu kozmetiku tiene sú výborne pigmentované a majú dobrú výdrž.

Pokiaľ ide o vlasy ostávam verná švédskej značke Maria Nila. Obľúbila som si ich nezmývateľný Ochranný krém pred tepelnou úpravou a farebnú masku na vlasy v odtieni Cacao. Produkty majú nádhernú nezameniteľnú vôňu, vlasy ošetrujú a zanechávajú ich vyhladené, lesklé a vyživené. 


To je z môjho tohtoročného výberu všetko. 

Ktorý z výrobkov Vás najviac zaujal?

Budem sa tešiť na Vaše komentáre či už tu alebo na Instagrame.


Instagram profil: ronnie.veg

Komentáre