Argánový olej z Maroka od Orient House - recenzia

Dnešný článok bude venovaný jednému z najobľúbenejších olejov, ktorý sa často skloňuje prívlastkami "tekuté zlato" alebo "elixír krásy a zdravia". Ja som si tentoraz vyskúšala jeho kozmetickú verziu, vhodnú na telo, tvár a vlasy. Neviem ako Vy, ale ja sa olejom nevyhýbam ani v lete a to najmä pokiaľ ide o pokožku tela. Som totiž sušienka po celý rok a každý hutnejší produkt je pre mňa vykúpenie. A ako sa dozviete nižšie jeho používanie potešilo aj môjho psíka :)


Ako prvé sa povenujeme, ako je pre ženy typické, vzhľadu produktu. 
Obal argánového oleja z eshopu Orient House je papierový, v oranžovej farbe a nájdete na ňom všetky certifikáty, zloženie a spôsob, akým sa produkt používa. Samotná fľaštička je veľmi jednoduchá - priehľadná, sklenená a uzatváranie je plastové v mliečnej farbe. 



Olej som začala používať pred mesiacom hneď prvý večer, keď som si ho vyzdvihla na pošte. (Pri doručení môžte použiť aj Zásielkovňu). Nanášam si ho pravidelne na vlhkú pokožku tela. Najviac si dávam záležať na nohách a rukách, pretože tie mám väčšinou veľmi suché, až tak, že sa mi šúpu a nepríjemne svrbia. Pumpička na jedno stlačenie nedáva veľa produktu, čo je dobre, pretože ho nie je potrebné dávať moc. Mne stačia tri ľahké "pumpnutia" na jednu nohu. Keď ho nanesiete na mokrú pokožku olej sa rýchlo vstrebe a nezanechá lepivý ani mastný pocit. Iba krásne lesklú, vyživenú, napnutú a upokojenú pokožku. Olej nie je nijako parfumovaný, čo mi vyhovuje. Pre niekoho môže mať na prvý "čuch" :) trošku nepríjemnú vôňu, ale je veľmi slabučká a na tele ju vôbec necítiť. Ja osobne som rada, že má jednoduché prírodné zloženie bez zbytočných zložiek. A očividne je s tým spokojný aj náš psík, ktorý nabehne hneď ako si ho na seba natriem a začne mi ho lízať z tela. No radosť, čo Vám poviem. Nikdy sa necítim tak veľmi milovaná ako práve v tejto chvíli. Ak chcete prilákať všetky zvery v okolí určite Vám ho odporúčam :D


Tento za studena lisovaný olej je dovážaný z Maroka a obsahuje mnoho pre telo prospešných látok. Čistý argánový olej v sebe ukrýva nezvyčajne vysoké množstvo vitamínu A, F a E. Má silné regeneračné, protizápalové a antibakteriálne účinky. Chráni pokožku pred UV žiarením, preto si ho pridávam aj do krému na opaľovanie, čo vyzerá super nie len vizuálne, ale zabraňuje aj spáleniu.

Kozmetický argánový olej od firmy Orient House sa vyrába z nepražených lúpaných jadier stromu argania spinosa*
Hoci ja som na krémovanie veľký lajdák, musím povedať, že tento argánový olej ma veľmi baví. Nechávam si ho v konferenčnom stolíku a pri pozeraní tv sa tým pádom každý večer natriem, lebo ho mám na očiach. Vďaka tomu sa mi koža nelúpe, nesvrbí a vyzerá omnoho lepšie. Čo sa v lete určite hodí :)

Pri príprave tohto článku som si prečítala viac aj o skvelých účinkoch potravinárskeho argánového oleja na naše zdravie zvnútra a preto som si ho hneď vložila do košíka a zajtra si snáď už budem môcť večer obohatiť šalát o jeho pár kvapiek. Rada Vám o ňom najbližšie napíšem viac.


A čo Vy? Máte tiež svoj obľúbený olej? 
Podeľte sa oň v komentári.







*Ďakujem Orient House za spoluprácu a vloženú fotografiu.





Komentáre