Recenzia - Purity Vision Balzam na pery

To, že milujem Ružovú vodu od Purity Vision, už isto viete, ak môj blog nejaký čas sledujete. Momentálne sa moja zbierka od tejto českej značky rozšírila o bambucké maslo a balzam na pery. A keďže druhý spomínaný produkt, už mám doma dlhšie, rada by som Vám o ňom napísala viac.



Balzam na pery kúpite v malom kovovom obale napríklad v DM drogériach. Obsahuje argánový olej, bambucké maslo a vonia veľmi príjemne po pomarančoch a jemne po ružiach. V prvom momente mi tá vôňa prišla veľmi výrazná, ale postupne som si na ňu zvykla a teším sa na jeho používanie, vždy keď otvorím viečko a zacítim tú sviežo sladkú arómu.




Obal môže byť nepraktický pre tých z Vás, ktorí neradi siahajú do produktov prstami. Sama ho nenosím v kabelke, ale skôr ho mám v kúpeľni a používam ho ráno pred nalíčením a večer. Balzam má mastnú konzistenciu, v ktorej najviac prevažuje bambucké maslo. Je teda tuhšie a vďaka teplu prstov sa na perách roztopí a pokryje ich lesklou vrstvou, ktorá je dokonalo výživná. Pery sú ešte  dlho po nanesení vláčne a jemné.


Ak ho budete nosiť v kabelke v týchto horúčavách sa Vám v krabičke obsah roztopí a hoci obal tesní dobre a nič Vám nevytečie, i tak to nebude nič extra pre životnosť produktu alebo pre komfort pri nanášaní. Preto ho skôr odporúčam pre domáce využitie. No napriek tomu mi jeho používanie vyhovuje a určite si ho kúpim znova. 

A čo Vy? Skúšali ste už tento produkt? 
Ak áno, budem rada ak sa podelíte o svoje skúsenosti.


Komentáre