Kozmetické recenzie Január 2021 - Catrice, Weleda, Klorane, Manufaktura

 Je nedeľa, z reprákov mi znejú piesne Miley Cyrus, na stole už tretia káva a za mnou už druhé antigénové testovanie v tomto týždni. Január je tento rok lenivý a poznačený lockdownom. Svoju energiu vkladám do upratovania bytu, skríň, zásuviek a úprave bytu. Asi je normálne, že čím viac času trávime doma, tým potrebujeme okolo seba väčší poriadok. Veci, na ktoré som dlho nemala čas a vôbec mi nenapadlo ich riešiť mi zrazu strašne vadia. Odrazu je koberec v spálni príliš tmavý, rok nepoužívaný kávovar mi zavadzia, hoci doteraz na neho len ticho padal prach a dvere na kúpelni treba nevyhnutne vymeniť. Máte to podobne? 

Našťastie je však čas aj na trochu kreativity - na písanie, varenie nových receptov a prípravu článkov. V dnešnom zrecenzujem zopár zaujímavých produktov, ktoré som testovala v posledných týždňoch.


V stojane Catrice ma na prvý pohľad očarila paletka z novej limitky. Zaujali ma neutrálne a zemité farby. Presne tie, čo rada nosievam. Paletka má vkusný a ľahký papierový obal. Je spratný a jednoducho ju zaistíte gumičkou. Obsahuje 6 tieňov na oči, ktoré prášia, no zároveň majú maslovejšiu konzistenciu. Sú dobre pigmentované a ľahko ich navrstvíte. Ich výdrž je priemerná ako pri lacnejších kúskoch, ale na denné líčenie do práce úplne stačí. Siaham po nej veľmi často, práve vďaka výberu farieb, ktoré sú ideálne na každý deň. Keď si namočím štetec, viem vykúzliť aj výrazné večerné líčenie. Intenzita farieb sa namočením veľmi zintenzívni. Za mňa to bola dobrá kúpa.



Čistiace mlieko od Weleda s mandľovým a slivkovým olejom mám už po druhýkrát a mojej pleti veľmi sedí. Je veľmi jemné, nepení, je bez parfumácie, teda pleť nedráždi a vďaka svojmu zloženiu tvár vôbec nevysúša. Jemne odstráni make-up a zanechá ju hebkú. Môžete ho používať tak, že si mlieko nanesiete na odličovací tampón alebo ako ja, že si mlieko dáte do dlaní a krúživými pohybmi po pleti si vyčistíte tvár a následne zmyjete vlažnou vodou. 


Klorane šampón bol pre mňa tento mesiac príjemným prekvapením. Ide o šampón s maslom cupuacu, ktorý sa tiež nazýva "rastlinný lanolín" vďaka svojej veľmi vysokej schopnosti absorbovať vodu (zadržiava vodu až 240% svojej hmotnosti) a preto je tento šampón vhodný na suché a namáhané vlasy. Je hustý, voní ako svieže maslo a perfektne pení. Po umytí nie je potrebné použiť ani kondicionér. Určite ho neodporúčam pre rýchlo sa mastiace vlasy, ale ak potrebujete extra výživu a starostlivosť, tak sa po ňom neobávajte siahnuť.  Vlasy budú po jeho použití uhladené, lesklé a vyživené.




Okrem krému od Naomi, ktorý som Vám spomínala v nedávno uverejnenom článku o Top produktoch za rok 2020 som rada používala aj Hydratačný pleťový fluid od Manufaktury z rady Sedmokráska. Ľahučký, gelovitý krém má nevýraznú vôňu, pri nanášaní príjemne chladí, rýchlo sa vpíja do pleti a viditeľne ju hydratuje. Vďaka svojim vlastnostiam je vhodný pod make-up. 



Zaujal Vás niektorý z hore uvedených produktov?

Obľúbili ste si tento mesiac z kozmetiky niečo nové?

Budem sa tešiť na Vaše odporúčania v komentároch.



Instragram: ronnie.veg   



Komentáre