Vyskúšala som si miniškolu líčenia


Tento týždeň som mala možnosť absolvovať školu líčenia. V tomto článku sa dozviete ako kurz prebiehal, či sa ho oplatí vyskúšať a samozrejme, pre tie z Vás, ktoré milujete fotky zo zákulisia, som dala dohromady aj malú fotodokumentáciu.

Kurz prebiehal v Bratislave v priestoroch salónu ZERVA cosmetics. Sídlia neďaleko Medickej záhrady, v tichej uličke, kde si po návšteve salónu môžte sadnúť ku káve a knižke do neďalekej kaviarničky s nápaditým názvom Papierový mesiac.

Na kurze sa mi venovala make-up a hair stylistka Michaela Janovská, ktorej práce si môžte prezrieť na jej facebookovej stránke.



Miniškola líčenia je individuálny kurz, kde sa vizážistka venuje iba Vám a Vašej tvári.
Preto som mohla bez zábran hovoriť o svojej pleti, o tom s čím si neviem rady
a v čom by som sa chcela zlepšiť.  

Bez makeupu

Na začiatku som si mohla zvoliť príležitosť, na ktorú sa pri líčení zameriame.
Vybrala som si bežné líčenie do práce.

Makeup stylistka v akcii

Vizážistka zvolila jemne zmatňujúci makeup a korektor,
ktoré pleť zjednotili a na polovici tváre mi ukázala
ako ich nanášať, aby sa netvorili nevzhľadné mapy a ostré prechody.
 Postupne mi krok po kroku predviedla akou technikou modelovať tvár a správne
využiť hru svetla a tieňa vo svoj prospech.
Na druhej polovici tváre som mala priestor na to, si všetko vyskúšať.
Ak sa Vám aj niečo nepodarí, nič sa nedeje. Odličovač je stále po ruke a nikto z toho
nerobí vedu. Mohla som si vyskúšať rôzne druhy
štetcov a zvoliť si, ktorý mi najlepšie sedí do ruky a uľahčuje mi prácu.
Najväčšou výzvou pre mňa bolo vykreslovanie obočia a nanesenie čiernej linky.
Ako som to zvládla uvidíte na fotografiách nižšie :)



Celý kurz sa niesol v príjemnej atmosfére,
akoby ste si spravili s kamarátkou babský večer a 
experimentovali s farbami, ktoré Vám sadnú.


Nemusíte sa báť ozvať, ak sa Vám niečo nepáči alebo ste zvyknuté na iný štýl.
 Na kurze Vás nebudú do ničoho tlačiť. Plne rešpektujú Váš vkus.
Ja som do líčenia príliš nezasahovala, pretože som 
chcela vedieť ako vníma moje črty niekto iný.
Vidieť sa pohľadom profesionála, je určite dobrá skúsenosť.



Vpravo - krásne vykreslené obočie makeup stylistkou,
vľavo - moje prirodzené obočie

Čierne linky sú úspešne nanesené. Mala som pocit, že ma úplne zmenili
a tá žena, ktorá sa zo mňa zrazu stala, sa mi páčila, preto som si linky
rovno po kurze kúpila. Držia skvele a neotláčajú sa ani v najväčších horúčavách.

Aj nanesenie riasenky má svoj správny postup,
aby riasy vyzerali dobre celý deň.


V salóne ZERVA si môžete vyskúšať prekrásnu paletu kozmetických produktov.
Intenzita rúžov aj tieňov je dokonalá. 

Stojany sú plné produktov, ktoré si môžte vyskúšať aj zakúpiť.
Po kurze máte 10% zľavu na celý nákup.

Finálny makeup


Kurz trval približne dve hodiny. Za ten čas som sa naučila množstvo trikov a získala 
som novú inšpiráciu ako sa líčiť. V prvom momente ma finálny look veľmi prekvapil.
Tvár nadobudla vďaka rozjasňovaču a broskyňovým očným tieňom svieži, letný vzhľad,
čo bola pre mňa novinka, pretože väčšinou používam tmavé očné tiene.
Pomocou korektoru a správnymi ťahmi štetca zmizli stopy po tmavých kruhoch po prebdených nociach v týchto príšerných horúčavách. Nezľaknite sa, ak budete mať na sebe
viac makeupu ako ste bežne zvyknuté. Je to len malá ukážka toho,
čo môžte dosiahnuť profi makeupom. Bola som to ja, len v inej verzii.
A hoci neviem, či sa niekedy namaľujem presne tak, ako som vyzerala v ten deň,
 určite využijem aspoň polovicu z rád, ktoré som dostala a najmä
sa odhodlám na nanášanie očných liniek, ktorým som sa doteraz vyhýbala.

Kurz ma stál 19,90 €.
Momentálne je v tejto cene na Zľavomate. 
Pre viac info klikni SEM.
(Bežná cena je 50 €)

Školu líčenia je možné absolvovať aj viackrát - vyskúšať si vždy nové
produkty a iné štýly líčenia.  Okrem toho Zerva cosmetics ponúka kurzy zamerané
na svadobné líčenie, modelovanie a typológiu tváre a kurz foto makeupu pre profesionálov.
A to všetko s prírodnou kozmetikou, o ktorej Vám napíšem viac
v niektorom z nasledujúcich článkov.



Veľké ďakujem patrí Zuzke, ktorá mi predstavila značku ZERVA,
Žanetke Mikulcovej a samozrejme šikovnej a trpezlivej Miške Janovskej.




Komentáre