MANUFAKTURA - denný a očný krém, pivná maska, rozjasňovač


VAROVANIE! V najbližších článkoch sa objaví stále viac prírodných produktov a ich recenzií.
Teda nie že by som chemické zložky úplne odcudzovala. To vôbec nie! Vďaka silikónom mám hladký účes a vďaka konzervačným látkam môžem produkty používať dlhšie ako len pár týždňov, pretože zabraňujú tvorbe baktérii a znehodnoteniu kozmetiky. No zdá sa mi, že prírodné produkty sú stále dostupnejšie a značky sa predbiehajú, ktorá uvedie na obale väčšie percento prírodných zložiek.

Poďme sa teda pozrieť na niektoré z nich.

Začneme z ľahka - českou značkou Manufaktura, ktorá ide strednou cestou. V mnohých produktoch používa vyše 90% prírodných zložiek, neobsahuje ropu, farbivá, alergény, netestuje na zvieratách a tie ich obaly! To je skvost v každej kúpelni.



V tomto článku Vám podrobne zrecenzujem ich 4 výrobky, ktoré pravidelne používam.


Ako prvý je Jemný denný krém s bambuckým maslom pre citlivú pleť. Má plastový obal s pumpičkou, vďaka čomu je aplikácia hygienická a nemusíte siahať do krému prstami.
Bambucké maslo tvár hydratuje, zvláčňuje a chráni pred vonkajšími vplyvmi. Trošku som sa tejto zložky obávala, pretože v každej recenzii na čisté bambucké maslo sa uvádzalo, že sa ťažko rozotiera. No to nie je prípad tohto ľahučkého krému. Vstrebáva sa rýchlo a vďaka obsahu hroznového a makadamového oleja pokožku regeneruje. To môžem iba potvrdiť. Pred pár týždňami som totiž kvôli stále intenzívnejšiemu slnku začala používať Vichy krém s SPF a čoskoro som mala tvár plnú vyrážok.   Preto som ho opäť nahradila bambuckým krémom od Manufaktury, ktorý mi za niekoľko dní dal pleť do pôvodného stavu. Krém je jemnučký, no zároveň je dostatočne výživný, aby pleti nič nechýbalo. Teda okrem UV ochrany :)

50 ml/ 11 €*


Z pivnej rady som už vyskúšala viac vecí. Najprv to boli šampón a kondicionér, ktorý však mojim suchým vlasom príliš nesedel. Neskôr to bol Pivný denný krém. Ten som spotrebovala počas zimy a páčila sa mi ako jeho vôňa, tak i konzistencia. Pleť po ňom nebola mastná a zároveň bola napnutá a jemná. Preto som sa rozhodla skúsiť i výživnú pleťovú masku s pivovarskými kvasnicami a bambuckým maslom. Nanesiete ju v hrubšej vrstve na vyčistenú pleť a 20 minút relaxujete. Pleť si z masky vezme toľko, koľko potrebuje a prebytočné zvyšky zotriete obrúskom.

Zo začiatku sa mi táto maska až tak veľmi nepozdávala. Mala som pocit, že sa pod ňou tvár potí a pleť sa mi jemne zahrievala. Tento efekt nemám rada a preto mi 20 minút bolo veľa. Už som len sledovala hodiny, kedy si ju budem môcť ísť zotrieť.

Keď som ju však skúšala po tretí krát, nepríjemný pocit sa nedostavil a pleť vpila všetku masku, takže po 20 minútach ani nebolo čo zotierať. Asi mi vyhovuje naniesť radšej menšie množstvo a tvár príliš nezaťažiť kvantom produktu. Masku určite dopotrebujem, ale najbližšie sa poobzerám po chladivejšej variante.

100 ml/ 7,70 €*



Produkt, ktorý mám doma už druhý krát je očný krémik s marhuľovým olejom, panthenolom a vitamínom E. Má slabučkú, čistú vôňu a rovnako ako denný krém je v plastovom obale s pumpičkou. Líšia sa veľkosťou - tento krémik má 15 ml a farbou etikety, ktorá je metalická, tmavomodrá.
Samotný produkt vo flaštičke je vodovejší ako bežný krém a je potrebné teplo prstov, ktoré ho postupne zapracuje do očného okolia. Potom už však nerobí okolo očí žiadnu šarapatu a pokojne môžte nanášať make-up, korektor, púder alebo čokoľvek iné. Pleť nie je po nanesení vôbec mastná.
Ak si o ňom chcete prečítať viac, kliknite SEM.

15 ml/ 12 €*




Osobne sa mi tento /po správnosti/ očný balzam zapáčil, no rada by som v najbližšej dobe 
vyskúšala aj Kofeínový očný krém od značky Dulcia alebo Avokádový krém od Khiels. 
Máte s nimi nejaké skúsenosti?




Ako posledný tu mám dekoratívny produkt a to je rozjasňovač Time for beauty, ktorý obsahuje včelí vosk a rastlinné oleje. V MANUFAKTURA majú dve varianty. Zlatú a striebornú.



Ja som sa rozhodla pre striebornú verziu, ktorú som rada používala v zime, keď som bola bledšia.

Rozjasňovač v tyčinke je mastnejší, no ak ho naklepete prstami na nezapúdrovanú tvár nezhlukuje sa a nerobí nepekné čmuhy. Svetlo odráža neskutočne. Ak nie ste na rozjasňovače zvyknuté, môže Vám to prísť až prehnané. Neobsahuje však žiadne trblietky, iba krásny mokrý efekt s jasom diskogule.
Ak sa pri rozjasňovačoch riadite heslom VIAC JE VIAC, je pre Vás ako stvorený.

3 gr/ 10 €*



Tak, sme na konci.
Máte nejaké obľúbené produkty od MANUFAKTURY?
Podeľte sa o ne v komentári pod článkom alebo na mojom Instagrame :)




*ceny uvedené v článku sú iba orientačné


Komentáre

  1. Produkty od Manufaktury mám moc ráda :) velmi mě vyhovují pleťové krémy.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár, Nelka. Tiež sa mi páčil ich pivný pleťový krém aj jemný s bambuckým maslom a rada vyskúšam od Manufaktury aj niečo nové :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára