Tri jednoduché beauty tipy

Dnes mám pre Vás krátky článok s 3 beauty tipmi, ktoré sama rada používam a verím,  že by sa Vám mohli zapáčiť.

1. Ak ste ako ja milovníčkou beauty hubiek, asi ste občas zápasili s tým, kde ju po nanesení
make-upu odložiť. Má gulatý tvar, takže Vám nebude poslušne stáť na poličke a zavrieť ju dakde do skrinky alebo šuflíka, nie je práve najlepší nápad, keďže je priamo po použití mokrá. V uzavretom priestore by mohla zatuchnúť alebo rovno splesnivieť.
Preto je skvelou vychytávkou pohárik na vajíčka. Ja som nedávno v Pepco narazila na roztomilé poháriky za pár centov. Hubka do neho skvele zapadne a stačí ho umiestniť ku oknu, do prievanu, aby mala hubka priestor na vysušenie až do ďalšieho použitia.




2. Čo s opadanou alebo otlačenou špirálou, keď sme sa nalíčili a nechceme si poškodiť make-up?
Najlepšie je použiť čistú špirálku. Miesto "nehody" ňou pár krát prejdete a Váš look bude znova perfektný bez toho, že by ste museli niečo upravovať.





3. Máte doma tekuté rozjasňovače? Ja som ich veľkým fanúšikom. Používam ich samostatne, ale i do make-upov alebo krémov. No v horúcich dňoch majú aj iné využitie. Keďže máme počas leta častejšie holé nohy a ramená, chceme, aby naša pokožka vyzerala skvele. Skúste pár kvapiek zamiešať do telového krému alebo oleja a natrite si ním odhalené časti tela. Pokožka sa bude na slnku krásne trblietať a na opálenej pokožke bude efekt úplne dokonalý.





Máte tiež nejaký obľúbený kozmetický trik?
Budem rada, ak sa oň podelíte.




Komentáre