Adjustačné ponožky pre zdravé chodidlá


Keď mi nedávno moja pedikérka ukázala adjustačné ponožky, hľadela som na ne s nedôverou. Síce boli v super farbe - ružovú fakt milujem :), ale nemala som predstavu o tom, na čo by mi mohli byť dobré. Našťastie som k nim dostala návod, a tak bolo naše spolunažívanie o niečo jednoduchšie.

Tieto čudesné ponožky sú určené pre boľavé a unavené nohy. 
Príčiny prečo chodidlá trpia je viac:


  •  nekvalitná obuv
  •  dlhodobá chôdza
  •  chôdza v topánkach na vysokom podpätku
  •  nesprávne držanie tela
  •  náročný deň v práci
  •  športová aktivita
  •  celý deň na nohách
  •  deformácie chodidiel - plochá noha alebo vybočený palec

Našli ste sa v niektorých z hore uvedených bodov? U mňa je to najmä dlhé státie, chôdza na vysokom opätku, zlá obuv a nesprávne držanie tela. Po namáhavom dni som si väčšinou namočila nohy do voňavého kúpeľa a nechala nohám vydýchnuť. Tieto ponožky sú však pomôcka, ktorá nohám dá viac ako len oddych. Ponožky majú totiž separátory prstov, ktoré pri pravidelnom používaní prsty natiahnu, oddelia, narovnajú, uvoľnia stres a napätie v nohách a zlepšia krvný obeh.  



Nie sú určené na bežné chodenie (to by mohlo vyzerať naozaj komicky, 
vyjsť s nimi z domu, hoci pozornosť by ste mali zaručenú), ale používajú
sa výhradne pri relaxe - t.j. pri ležaní, sedení a spánku.



Zo začiatku ich na nohách nechajte 15 - 20 minút a postupne 
dobu predlžujte, podľa toho ako Vám bude príjemné.
Ja som si na ne zvykla rýchlo a už prvý krát som ich mala
na nohách dlhšie. 


Materiál: 90% bavlna, 7% akryl, 3% elastan


Aj keď som zo začiatku bola k ponožkám skeptická, 
som veľmi rada, že mi ich pedikérka odporučila.
Ten pocit úľavy je návykový, takže ich používam 
najmenej dvakrát do týždňa. 


Používate ich?
Ak áno, podeľte sa o svoje skúsenosti.





Komentáre

  1. Veru, tak tyhle ponožky u kterých nedokáži vyslovit ani jejich správný název vidím prvně :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bola som na tom rovnako, Nelka :D A ani som na ne recenzie nenašla, tak reku je čas, aby mali svojich 5 minút slávy.

      Odstrániť
  2. Dobrý den, Veroniko, moc hezky napsáno :)Mmohla byste nám na vás poslat email, rádi bychom se s vámi na něčem domluvili. Děkuji. Hanka za Pro-nožky.cz email:info@pro-nozky.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára