Novinky a obľúbenci - leto 2019

Hoci sa do okien ešte zapiera pár slnečných lúčov, moje ľadové nohy pod stolom mi jasne naznačujú, že s letom sa pomaly budem musieť rozlúčiť. A niežeby som bola nešťastná, to nie. Na jeseň aj zimu sa teším. Vytiahnem svoje obľúbené svetre, čižmy a užijem si tú hru farieb, ktorá sa rozbehne každú chvíľu v parku a okolí. To mi však cez víkend pripomenulo, že je na čase zhodnotiť leto a napísať Vám pár recenzií k mojim vyskúšaným produktom z kozmetiky za posledné dva mesiace.


K mojím stáliciam patrí určite hroznový olej zo Soaphorie. Ak sa divíte ako sa u mňa dokázal uplatniť v lete je to preto, že som ho namiesto tváre používala na odličovanie očí. V očiach ma vôbec neštípe a očné okolie dokonca pri odličovaní vyživuje. Stačí iba na navlhčený tampónik, nakvapkať trošku oleja a maskara aj tiene idú dole raz-dva. Páči sa mi, že je bez parfumácie a stojí okolo 4 eur. Sklenenú fľaštičku pravidelne vraciam do predajne a oni mi odrátajú z nákupu 20 centov. Teraz mám už doma nazbierané 3 flaštičky, takže najvyšší čas sa opäť zastaviť v Avione :)


V DM drogérii sa nedávno objavila nová značka Love beauty and planet, ktorá je vegánska a preto som chcela vyskúšať nejaké ich výrobky. Na prvý pohľad ma zaujala ich čierna pasta s pomarančovými kvetmi. Obal pasty je hliníkový a má vkusný dizajn. Po vytlačení je pasta čierna, ale pri umývaní sa zmení na šedú až bielu penu, takže Vám nezafarbí umývadlo. Chuť je príjemne pomarančová, čo ma potešilo, pretože som mala predtým pastu zo slanou chuťou, takže toto je vítaná zmena. 


Väčšinu leta som používala minerálny make-up od Mary Kay, ale od švagrinej som dostala pri našej poslednej návšteve Minerálny make-up od Zao. Ide o prírodnú kozmetiku, ktorá má vegánske zloženie a nie je testovaná na zvieratách. V prvom momente som sa zľakla jeho výrazne žltého podtónu. Ide o odtieň 509. No keď som mu dala šancu veľmi ma prekvapilo, že na mojej pleti vyzeral úplne prirodzene. Doteraz som netušila, že som taká žltá! Prečo ma na to nikto nikdy neupozornil? Môj život mohol vyzerať úplne inak :D No ale poďme naspäť k make-upu. Po nanesení  je pleť matná a pekne zjednotená, ale nečakajte veľkú kryciu schopnosť. Na miesta, ktoré potrebujem lepšie skorigovať používam lokálne korektor od Catrice. Na tvári sa udrží celý deň, občas ho treba poopraviť na čele a brade, teda na miestach, kde sa bežne lesknete. No musím povedať, že ma fakt baví a keď miniem Mary Kay aj Zao vyberiem si definitívne tento prírodný produkt.



Balzamy sa u mňa strácajú a znova objavujú úplne nečakane. V lete pribudol k mojej zbierke balzam na pery s argánovým olejom a bambuckým maslom od Purity Vision. Podrobnejšiu recenziu som o ňom písala TU. Je príjemný, voňavý a hutný, takže sa u mňa isto uplatní aj v zime. A tentoraz si ho budem môcť vziať aj do kabelky, lebo sa nebudem musieť báť, že sa úplne roztopí. Ak Vám nevadí, že do neho budete siahať prstami a má výraznú vôňu pomaranča, tak by sa Vám mohol páčiť.


Moja ďalšia stálica po Hroznovom oleji od Soaphoria je suchý šampón Batiste. Je tou najlepšiou záchranou, keď majú moje vlasy zlý deň. A verte mi, to sa stáva docela často :D Mám ich totiž kučeravé a suché, no po dvoch dňoch bývajú pri korienkoch mastné a to práve v momente, keď moje končeky konečne vyzerajú dobre. Vtedy si Batiste nemôžem vynachváliť. Dodá vlasom objem a štruktúru. Lepšie mi s ním držia účesy a hoci trošku vlasy zmatní, mne tento efekt až tak neprekáža. Okrem toho som zistila, že je vegan a netestovaný na zvieratách, takže ostáva v TOP 10 aj tento rok.


Maria Nila je prírodná švédska značka, ktorá okrem šampónov ponúka aj farbiace masky. V ich ponuke nájdete či už ružové, šedé, modré alebo klasické blond a hnedé odtiene. Ja som si už po druhýkrát kúpila cez notino.sk odtieň Cacao 6,00. 100 ml mi vydrží asi na 5x (záleží od dĺžky vlasov, ja ich mám pod plecia). K dispozícii je aj 300 ml balenie s pumpičkou. Maska sa na vlasy aplikuje po umytí, pred použitím kondicionéra. Vonia čokoládovo a vlasom dodá nie len farbu, ale i výživu. Intenzita farby záleží od odtieňa, ktorý už máte na vlasoch. Mne stačí 15 minút na pekné zjednotenie prirodzene hnedej farby v studenom odtieni, lesk a vyživenie vlasov. Odtieň sa zmýva postupne a vydrží okolo 6-10 umytí.


K naj prekvapeniam tohto leta patrí určite marhuľový kondicionér na vlasy od Nature Box. Jeho vôňa je úžasná a cítim ju ešte niekoľko dní po použití. Okrem toho je to konečne kondicionér, ktorý vie moje vlasy skrotiť a vďaka nemu vyzerajú skvele napriek tomu, že boli často vystavené slnku, soli a vode. Vhodný je najmä pre suchšie vlasy.


Značku Manufaktura sledujem už dlhšie a pravidelne skúšam ich novinky. Tentoraz prišli na trh s intenzívnym, hydratačným a rozjasňujúcim pleťovým boosterom. Obsahuje kyselinu hyalurónovú, ceramidy, ružovú vodu, extrakt zo sedmokrások a mnoho iného. Má dizajn pera alebo injekcie, čo ma fakt baví. Produkt je tekutý, bez parfumácie a má žltú farbu. Veľmi ľahko sa vstrebáva. Stačí trošku prstami vklepkať do pleti a počkať dve, tri minútky kým sa všetko vsiakne. Ja ho používam pred nanesením krému najmä na okolie očí a na čelo. Teda miesta, kde sa tvorí väčšina vrások, ale pokojne ho môžte naniesť na celú pleť a krk. Pri takýchto produktoch je určite potrebné dlhšie obdobie, aby sme zaznamenali ich účinky. Zatiaľ som spokojná a viac Vám poviem o 15 rokov, či to vyšlo :D



To je pre tentokrát všetko, čo mi napadlo Vám ukázať. 
Verím, že si po lete nájdem viac času na recenzie a hodnotenia.

Krásny deň!








Komentáre

  1. Ta maska na vlasy vypadá hodně lákavě :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je skvelá :D práve ju mám znova na hlave a nielen, že vlasy vyživí, zafarbí, ale aj pekne voňajú :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára