Nákupy v Taliansku - Kiko, Maybelline, Makeup revolution, Sephora

Verím, že znesiete ešte jeden článok o dovolenke v Taliansku. Tentoraz sa však zameriame na kozmetické nákupy, ktoré som si samozrejme nemohla odpustiť. Akonáhle som počas prechádzok natrafila na drogériu, okamžite som mizla mojim parťákom z dohľadu a oni ma trpezlivo vyčkávali pred obchodom, až kým som sa opäť neobjavila ovešaná taškami s ospravedlňujúcim výrazom v tvári.

Hneď prvý večer ma očarila Sephora, ktorú som objavila v Mestre, kde sme boli ubytovaní. Bohužiaľ na Slovensku žiadnu nemáme, takže som sa pri mojej prvej návšteve kochala všetkými tými značkami, ktoré u nás bežne nevidieť /počas môjho pobytu v Taliansku však v Bratislave otvorili nový Douglas v Auparku a Eurovea, takže k niektorým značkám sa už bude možnosť dostať aj u nás. Trikrát hurá!/.

V utorok sme sa rozhodli kúpiť si celodenný lístok na hromadnú dopravu za 20 € na osobu, čo zahŕňalo aj cestu loďkami po Benátkach a okolí. Práve v ten deň sa rozpršalo a tak sme boli celkom radi, ze sme ukrytí pred nepríjemnými kvapkami na palube - v suchu a zároveň vidíme mesto. Kým sme prestupovali z jednej lode na druhú, zbehli sme na železničnú stanicu, kde to na moje prekvapenie vyzeralo ako v slovenskom Auparku. Obchodíky od výmyslu sveta. Hneď na prvý pohľad ma očarilo Kiko - čo je talianska kozmetická značka. Stojany s rúžami boli plné nádherných farieb a neskutočných cien. 3,95 € za rúž? Naozaj?



Mojím prvým úlovkom bol rúž SMART Fusion Lipstick v čiernom obale, ktorý ozvláštňuje nie len biele logo značky, ale i kombinácia matného a lesklého povrchu. Jeho oblé tvary pôsobia veľmi decentne.


Logo značky nájdete vyrazené na vrchnej časti obalu, aj na samotnom rúži. 


Vybrala som si na prvý pohľad výraznú fialovú farbu 424 Peony Violet
/názov odtieňa som našla na ich zahraničnej stránke, na obale
uvádzajú iba číslo odtieňa/.


No nie je prekrásny?


Rúž je na perách príjemný, hydratačný podobne ako balzam a perám dodá krásnu, 
šťavnatú farbu, vďaka čomu vyzerajú plnšie. 


Ak by ste chceli zvýrazniť intenzitu a sýtosť farby, nezabudnite si kúpiť k rúžu ceruzku na pery v rovnakom odtieni. Ja som pri kúpe trochu zaváhala a nevzala som si ju, no ak na KIKO natrafím v Rakúsku, určite sa po nej poobzerám. Pomocou nej by sa mohla trochu predĺžiť aj výdrž na perách.
Farba sa z pier začne strácať relatívne rýchlo, asi po hodinke, ale vzhľadom na cenu bol jej výber určite dobrou voľbou a v lete ho budem nosiť bez prestávky.
Cena: 3,95 €

Ďalším prekvapením sa pre mňa stal lak na nechty SMART Nail Lacquer v odtieni 31 Teal Green.
Je to tlmená modro-zelená farba s kvapkou šedej. Cena: 2,70 €


Stačilo naniesť dve vrstvy a na nechtoch zanechal intenzívnu, lesklú farbu, 
ktorá ma neskutočnú výdrž. Nechty sú fotené tri dni po nalakovaní a ako vidieť vyzerá 
stále skvele, bez toho, že by som použila nadlak, ktorý by farbu chránil pred odretím.
Nechty som si lakovala piatok večer, ihneď po príchode na Slovensko a vydržal mi
bez poškodenia do stredy. A to som umývala riady, prala v rukách a varila. 
Štvrtok už bolo vidno malé nedokonalosti, ale stále to bolo
znesiteľné oproti tomu ako vyzerajú iné laky z drogérie bežne po jednom, dvoch dňoch.



Vyzeralo to tak, že odídem z predajne iba s rúžom a lakom, ale predavačka
pri pokladni mi ponúkla maskaru Unmeasurable Length,
ktorá sľubuje vytvoriť krásne dlhé riasy. Cena 3,95 € ma presvedčila a rozhodla
som sa ju vyskúšať. 


Maskara má strieborný kovový obal so zrkadlovým efektom.


Kefka je veľmi zaujímavo riešená. Tri štetinky sú dlhšie a tri kratšie a tak postupujú za sebou. Vďaka tomu, že sú štetinky ďaleko od seba a riasenka je skôr suchšia sa Vám riasy pri nanášaní vôbec nezlepujú a popritom mihalnice krásne oddelí a predĺži. Za takú nízku cenu, urobí na očiach fakt krásny efekt a počas dňa neopadáva.



Z čoho sa veľmi teším je určite korektor od Maybelline Anti-Age, ktorý je na Slovensku nemožné zohnať, čo je podľa mňa obrovská škoda. Preto keď som v jednej drogérii v meste Padova natrafila na tento korektor, dokonca v zľave /cena 5.90 €/ neváhala som.
Produkt z neho dostávate otáčaním bordového golierika a následne nanášate bielou "čapičkou" pod oči alebo kamkoľvek je potrebné :) Ideálny na zakrytie tmavých kruhov, vyrážok a iných nedokonalostí. Korektor je ľahučký, nezlieva sa do vrások a v prípade potreby ho ľahko navrstvíte.


Ďalší produkt, ktorý u nás len tak nezoženiete je dvojfázový odličovač od Sephory. 
 Cena: 7 €/ 125 ml



Po zmiešaní oboch zložiek si nakvapkáte trochu produktu na vatový tampón a zľahka odlíčite aj tú najodolnejšiu riasenku. Naozaj viem čo hovorím. Na Maybelline riasenky som doteraz nenašla správneho súpera. S týmto odličovačom od Sephory však máte po pár sekundách po probléme. 
Ráno sa konečne nebudím so zvyškami maskary pod očami. 
Okrem toho vôbec neštípe v očiach. 


Mojou záľubou v paletkách od Makeup revolution už asi nikoho neprekvapím. Pribudla mi ďalšia za skvelú cenu 4,99 €. Kupovala som ju v obchode s oblečením v meste Padova, ale aj keď ma zabijete, na názov obchodu si za nič neviem spomenúť a pokladničného bloku som sa už "šikovne" zbavila.

Ide o paletku očných tieňov Iconic 2. Je nádherne pigmentovaná a momentálne inú ani nepoužívam.
Je dokonale zostavená a nájdete v nej ako matné tak aj lesklé odtiene, ktoré sa skvele kombinujú.


Jediným sklamaním nákupov v Taliansku bola táto roztomilá hubka na makeup. Bohužial je tvrdá a nepoddajná, čo nebolo možné zistiť priamo v obchode cez plastový obal. 
Poslúži aspoň ako pekná dekorácia do kúpeľne, čo poviete? :)
Cena: cca 3 €


Malá ukážka produktov v akcii.
(okrem Sephora odličovača, samozrejme, ten dostal svoju
príležitosť o trošku neskôr)



Make up: Catrice HD Coverage 020 Rose Beige
Oči: Špirála Kiko, tiene Makeup revolution Iconic 2
Obočie: Brow I love makeup, Bold is best
Rúž: Kiko 424 Peony Violet
Líčka: Essence matt touch blush, odtieň 10 peach me up!


Komentáre

  1. Značku KIKO Milano zbožňuji! Mám od nich nejraději rtěnky a oční linky, které se lehce nanáší pomocí fixu a skvěle drží :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára