Pleva - recenzia výrobkov s propolisom a včelím jedom

Vraví sa, že propolis má silu vytiahnuť z tela hroty šípov a tŕne. Našťastie, som tento výrok ešte nemala možnosť overiť na vlastnej koži. Čo ale viem je, že propolis má skvelé účinky a nie je na škodu mať ho doma, lebo ak Vás aj nezasiahne šíp, môže sa do Vás zavŕtať iná pliaga.

Propolis ničí baktérie, zastavuje ich rast a má anestetické účinky - teda tlmí bolesť a podporuje hojenie rán. 

O včelie produkty som sa začala viac zaujímať práve vďaka značke Pleva. Na ich stránke nájdete potravinové doplnky, sladkosti s medom, telovú, vlasovú aj pleťovú kozmetiku s materskou kašičkou a propolisom za primerané ceny. Nedávno som od nich vyskúšala zubnú pastu s propolisom (pre viac info klikni TU), ktorá sa stala rýchlo mojím favoritom a preto som mala vysoké očakávania aj od ich ďalších výrobkov.

Cez ich slovenskú stránku som si objednala tri produkty, ktoré mi doviezol kuriér už na tretí pracovný deň od objednávky.
Poštovné: 3,80 €. Pri objednávke nad 50 € je doprava zdarma.



Z balíčku som ako prvý vytiahla bambucký balzam s propolisom.
Je vhodný na tvár aj celé telo a je výborným spojením dvoch účinných produktov.
Bambucké maslo lisované za studena zvláčňuje a hydratuje pleť
a sľubuje oddialiť tvorbu vrások. Propolis zas urýchľuje proces hojenia, obmedzuje
tvorbu jazvičiek, zlepšuje elasticitu pokožky a priepustnosť kože, vďaka čomu
vitamíny preniknú hlbšie pod povrch. 





Balzam má oranžovú farbu ako med a jemnú propolisovú vôňu. Je tuhší, ale akonáhle po ňom prejdete prstom, teplo Vašej pokožky ho roztopí a ľahko sa nanáša.
Veľmi sa mi osvedčil počas choroby, keď som mala popraskaný nos. Po nanesení ma popraskaná koža vôbec neštípala a o pár minút som mala nos bez šupiniek a začervenania. Používam ho aj na ošetrenie pier a pod oči, kde sa mi občas tvoria suché miesta.

Balzam je mastný a pár minút trvá kým sa vsiakne do pleti, no pokožku skvele upokojí a vyživí.
Vrele odporúčam!
Cena: 7,10 € / 30 g


Ďalším produktom je pleťové mlieko s propolisom, ktoré používam na dočistenie pleti po odlíčení alebo ak som príliš unavená na viac úkonov, aj na samostné odlíčenie tváre.

Mliečko je veľmi jemné s príjemnou propolisovou vôňou. Farba je rovnaká ako pri balzame na obrázku vyššie. Pleť nádherne vyčistí, zjemní a osvieži. Po použití mám pocit, že tvár ani netreba krémovať.

Keďže som bola chorá, mala som pleť v trošku horšom stave ako obvykle a vyhodilo sa mi zopár vyrážok, ale vďaka tomuto mliečku sa tvár rýchlo zregenerovala a zahojila.

Cena: 3,30 € / 100 g







Keďže som objednávku na pleva.sk robila práve v období, keď sme boli s Peťom obaja chorí,
prihodila som do košíka aj ústny sprej s propolisom. Používa sa na ošetrenie ústnej dutiny, pri chrípkach a angínach a je vhodný aj preventívne alebo na osvieženie dychu :)

Má výraznú propolisovú chuť a vôňu a veľmi dobre zmierňoval bolesti hrdla.
Momentálne je v akcii za 1,95 € / 25 g.






V balíčku som mala zadarmo vzorku krému s kvapkou včelieho jedu.
Pri objednávke som uvažovala nad jeho kúpou, ale trochu ma odrádzalo práve to slovo jed :D
A tak napokon zvíťazili obavy.

Na moje prekvapenie, som ho nakoniec mohla, vďaka vzorke vyskúšať. Vystačila mi na štyri použitia a nanášala som si ho ráno aj večer na vyčistenú pleť.
Stačí ho naozaj máličko. Krém sa do pleti rýchlo vsakuje, viditeľne vyhladzuje vrásky,
hydratuje a zjemňuje.

Obsahuje prírodné oleje a vosky, výťažok z rias a včelí jed, ktoré podporujú tvorbu kolagénu, obnovujú narušený lipidický film a chránia pleť pred voľnými radikálmi.

Cena: 11,50 € / 50 g



Zaujal Vás niektorí z hore uvedených produktov
alebo ste vyskúšali niečo iné od značky Pleva,
s čím ste spokojné?


Komentáre

Zverejnenie komentára