Top produkty jar 2017

Top produkty patria medzi moje obľúbené články. Rozhodla som sa však, že bude spravodlivé, ak dám kozmetike viac času na to, aby ma ohúrila, poprípade zapadla medzi ostatné nezaujímavé produkty. Preto sa budú tieto články objavovať raz za štvrť roka, aby som mala viac času na ich testovanie a tým pádom budú moje odporúčania objektívnejšie.

A tu sú - obľúbenci za jar 2017.



Mojím favoritom v starostlivosti o vlasy sa stala značka Kallos. O ich mliečnej maske som už raz písala. Tentoraz som však dala šancu regeneračnej maske s vôňou čokolády, ktorú cítite z vlasov ešte tri dni po umytí. Je hustejšia ako mliečna maska Latte a vlasy vyživí a zjemní. Po použití sa ľahko rozčesávajú a sú jemnejšie, čo môže vyhovovať práve suchým a zničeným vlasom.
Na notino ju zoženiete v dvoch verziách 1000 ml/3,50 €  a 275 ml / 2,00 €



Nivea prišla tento rok s novými variantami svojich krémov. Milujem ich klasický modrý krém a preto som si zakúpila aj Nivea Care a Make up starter. Ten prvý ma príliš neoslovil a používam ho skôr na ruky a telo. Makeup starter si ma však docela získal, hoci má oveľa menšiu reklamu, ako by si zaslúžil. Básnila som o ňom v nedávnom článku na blogu.
Preto len v skratke napíšem, že má gélovú konzistenciu, rýchlo sa vstrebáva, sviežo vonia a pleť je ihneď pripravená na nanesenie makeupu. Je skvelou voľbou najmä na jar a leto, kedy tvár potrebuje hydratáciu bez zaťaženia.


Áno, znova značka Pleva. Kto číta pravidelne moje články vie, že som tejto prírodnej kozmetike načisto prepadla. Medzi najlepší produkt som zaradila Odličovacie mlieko s propolisom, ktoré je jemné, no zároveň výborne odličuje pleť a dočistuje tvár po celom dni. Viac sa dočítaš TU.


Bez balzamu ani na krok. Preto mám v každej kabelke, v batohu a na pracovnom stolíku jeden po ruke. V týchto mesiacoch som najviac používala Labello Lip Butter Vanilla and Macadamia, so sladučkou, intenzívnou vôňou vanilky. Je hutný, výživný, nelepí a ešte raz zdôrazním, že tá vôňa je neskutočná.



Kontúrovacím púdrom číslo jedna je pre mňa NYX Mosaic powder 02 Latte. Má krásny dizajn a namiešate z neho takú výraznú farbu, akú potrebujete. Nerobí fľaky, krásne sa rozmazáva, počas dňa nestráca na intenzite a HLAVNE má studený odtieň. To znamená - žiadne oranžové mapy na tvári. Hurá!



Pokiaľ ide o odličovanie očí v tejto kategórii zvíťazil bezkonkurenčne olejový odličovač od Sephory. Riasenku odlíči bez potreby veľkého drhnutia, neštípe v očiach, jemne vonia a nevysušuje očné okolie. Kde ho však kúpim na Slovensku, zatiaľ netuším.



Rúže, ktoré som nosila najčastejšie a mala ich neustále v kabelke boli Kiko Peony Violet
a Avon Loving Lilac. Obe sú hydratačné a perám dodajú farbu a lesk. Nemajú veľkú výdrž,
ale veľmi ma bavia ich odtiene a príjemný pocit na perách, akoby som si ich pretrela balzamom.




A čo ste si Vy obľúbili za posledné mesiace?


Komentáre