Kozmetické nákupy jún 2017



Jún bol šialený! 
Začiatkom mesiaca som behala po pohovoroch a 7.6. som podpísala novú zmluvu.
Budem pracovať dva, tri dni v týždni a čo je najpodstatnejšie, 
prácu mám iba 10 minút pešo od bytu. Vďaka tomu som znova nabrala
stratenú chuť písať knihu a mám čas aj na podstatné veci ako rodina
a priatelia.  Okrem iného som tento mesiac pracovala
viac hodín ako dobrovoľníčka plus som sa zaúčala v novej práci
a plánovala, kde strávime leto. 

A ako každý mesiac, i tento sa nezaobišiel bez nákupov.
 Medzi najlepšie investície patrí určite BB krém od českej značky Manufaktura.
Obsahuje bambucké maslo, mandlový olej a panthenol.
Vybrala som si bledší odtieň Medium light, ktorý 
pleť farebne zjednotí, hoci nemá veľké krytie. 
BB krém má oranžový podtón, ale keďže som jemne opálená, momentálne mi sedí.
Na väčšie nedokonalosti používam korektor, ale poväčšine to nie je potrebné
a stačí ho len jemne zapúdrovať.
Cítim sa v ňom dobre, tvár nie je zaťažená, zmizli mi vrásky
od vysušujúcich makeupov a tiež nemusím každú chvíľu kontrolovať, 
či mi po pleti nesteká makeup a nerobí z mojej tváre v 35 stupňoch abstraktné dielo.

Cena: 10,40 € / 50 ml



Rozjasňovače milujem.
Tvár s nimi vyzerá zdravšie, šťavnato a posúvajú líčenie do úplne iného levelu.
Hoci v lete nenosím nánosy líčidiel a sú dni, kedy mi stačí iba bronzer a riasenka,
rozjasňovač jednoducho nemôžem vynechať.

Preto ich mám vo všetkých možných odtieňoch a konzistenciách.
K púdrovým a krémovým tento mesiac pribudol aj tento tekutejší
z Oriflame z rady The One Cream Illuminator.



Na tvári zanechá maličké trbielky, ktoré nádherne 
odrážajú svetlo. Keď mám náladu, miešam ho s klasickým krémom
a nanášam ho na celú tvár. Nie je príliš pigmentovaný, takže
sa nemusíte báť, že sa budete ligotať ako chvost morskej panny.
Dodá veľmi decentný rozjasňujúci efekt. 
Samozrejme, ak máte mastnú pleť, asi to nebude nič pre Vás,
ale môžte ho používať aj klasicky na horné lícne kosti
a pod obočie. Cena je momentálne 7,90 €,
ale môžte si počkať na zľavu, ako som to urobila ja
a kúpiť ho omnoho lacnejšie.


V DM som objavila novinku - peeling na tvár od značky Alverde a tiež lepiace pásiky
na odstránenie čiernych bodiek od Essence. 
Ak by ste chceli vedieť ako fungovali a či som s ich kúpou spokojná,
kliknite na predošlý článok TU.


Do zásoby som si kúpila nočný krém proti vráskam Avon Nutra effects.
 Je hypoalergénny a neobsahuje parabény ani farbivá.
Má mastnejšiu konzistenciu a jemnú vôňu,
takže mi s veľkou pravdepodobnosťou bude 
vyhovovať. 



K letu jednoznačne patria aj farebné líčka.
Preto som si rozšírila svoju zbierku o prekrásnu staroružovú matnú farbičku 
od Gabriella Salvete v odtieni 04. Na tvári vyzerá veľmi prirodzene a myslím,
že by táto farba mohla sedieť väčšine dievčat.
Získala si ma od prvého momentu. 
Čo na ňu poviete?


Večerné odličovanie som si tentoraz uľahčila a kúpila som si odličovacie
obrúsky od Balea s výraznou grepovou vôňou.
Nie len, že sú lacné a krásne sviežo voňajú, ale ich chladivý
účinok je presne to, čo potrebujem, keď máme v byte
po celom dni horúco a dusno.

Dám Vám malý tip: Ak si ich položíte na nočný stolík
vedľa postele, nestane sa Vám, že zaspíte nalíčená.
Bude jednoduché po nich siahnuť a očistiť si s nimi tvár,
bez potreby vstávať a ísť do kúpelne.
A ten svieži pocit na pleti je na nezaplatenie.


Tento roztomilý obal v sebe ukrýva balzam na pery.
Dostala som ho ako darček a doviezla mi ho
kamarátka z dovolenky v Škótsku.


Hoci je modrý, pery nezafarbí, čo je dobrá správa
pre všetkých konzervatívcov.
Ja by som pokojne modré pery prijala, čo je
asi jasné pri prezretí mojej profilovej fotky.
Balzam je maličký, skladný a ľahký.
Vonia po ríbezliach a pery príjemne 
vyživí. 


Posledným úlovkom bol matný lak od Trend it up,
ktorý som darovala kamarátke.
Mala som ho však možnosť vyskúšať, a tak
viem, čo sa najbližšie objaví znova
v mojom nákupnom košíku.
Tej farbe sa totiž nedá odolať.


A čomu ste v júni neodolali Vy?
Budem rada, ak mi napíšete :)



Komentáre

Zverejnenie komentára