Obľúbená kozmetika Leto 2017

Rozhodla som sa, že sa budem tešiť - hoci aj na daždivé jesenné dni, na lístie a blato, ktoré sa bude lepiť môjmu psíkovi na labky počas prechádzky, na chlad, ktorý ma donúti obliecť si hrubý sveter a ruky schovať do vreciek. Budem si užívať príchody domov do teplého bytu,  čítanie kníh pod dekou a vôňu kávy... No kým tie jesenné dni prídu je čas spísať všetko, čo som si počas leta obľúbila.
Tak poďme na to!

Hoci som predošlé roky príliš neriešila ochranné krémy na tvár a pery, tento rok som si cez Notino kúpila vodeodolný opaľovací krémik s SPF 30 od značky Dermacol. Má praktické balenie, pretože je spojený aj s balzamom na pery.  Notino: 30 ml / 5,95 €


Po tom, čo som navštívila mini školu líčenia, o ktorej som písala článok nedávno, 
som začala s poctivým trénovaním kreslenia liniek na oči.
Od značky ZERVA som si kúpila klasickú čiernu linku
ktorá výborne drží na viečku a po zaschnutí je krásne lesklá.
Či bude raz aj dokonale rovná je hudbou budúcnosti, len
dúfam, že nie až tak vzdialenej. Cena: 11,90 €

Malý tip: Ak máte mastnejšie viečko, je dobré si naniesť pred kreslením linky púdrový tieň ako podklad, aby dobre držala.


V lete som viac experimentovala s farbami a preto som si okrem čiernej zakúpila v Douglase Nyx tekuté očné linky v žltej a červenej farbe. Tieto schnú do matnej farby a majú na kreslenie mäkký štetček. Cena: cca 5 €


V každej kabelke iný balzam, asi to poznáte. No ten ktorý som si veľmi obľúbila je balzam od firmy Forever living vhodný nie len na pery, ale i na popáleniny, rezné ranky a uštipnutia hmyzom.
Notino cena: 4,90 €



Značka Pleva sa špecializuje na kozmetiku zo včelích produktov. Najviac ma oslovila
rada s propolisom, z ktorej používam neustále pleťové mlieko a bambucké maslo.
Cena: 3,30 €


Nájsť kontúrovací púder v studenom odtieni pre bledé tváričky už nie je problém.
Na radu youtuberky Markéty Vaňourkovej som si kúpila NYX lícenku
v odtieni Toupe, vhodná práve na kontúrovanie. Nádherná farba, čo poviete?
Zakúpite v predajniach Douglas alebo Nyx do 9 €.


Aj keď majú u mňa makeupy stále svoje miesto, v lete som používala
iba CC krém od značky Bell. Viac si o ňom môžte prečítať TU
Retrodrogéria 
Cena: 4,90 €


Nedávno som si v DM drogérii  na radu predavačky
 kúpila riasenku Rimmel Extra Super Lash. Riasy krásne oddelí
a predĺži do neskutočnej dĺžky, takže sa v mojej zbierke špirál
stala okamžite jednotkou, po ktorej siaham najčastejšie.
Cena: 3 €.





Zaujal Vás niektorý z horeuvedených produktov?
Máte tiež svojho obľúbenca za letné mesiace?
Ak áno, podeľte sa oň v komentári.




Komentáre

  1. Zaujalo mě to pleťové mléko s propolisem :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Idem si ho objednávať už tretí krát, môžem ho iba odporúčať :)

      Odstrániť
  2. A mna ta riasenka! Musim si Ta najblizsie poriadne obzriet! A Ty poriadne zazmurkat!:)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hodím po tebe očkom, Luci :)
      Asi mám nápad čo dať najbližšie do súťaže. Tá riasenka by mohla mať úspech.

      Odstrániť
  3. Ty linky od Nyx jsou hezké. Jinak od Plevy mám doma taky pár produktů s propolisem. Zatím jsem dopotřebovala ale jen zubní pastu a šampon :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S propolisom to vykoumali :) Je to veľmi obľúbená rada. Ešte keď vidím tie ich sladkosti z medu. Mňam.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára