Zvýhodnený U-BOX - rozbaľovačka

Beauty boxom som sa dlhú dobu vyhýbala, hoci k nápadu dostať domov balíček s prekvapením som bola odjakživa naklonená. Nanešťastie to ešte nikomu z mojich známych nedocvaklo :D
Minulý týždeň som pri večernom prezeraní facebooku náhodne natrafila na akciový U-BOX za zvýhodnenú cenu 6,99 €. Hádate správne! Váhala som ne-ko-neč-né dve sekundy.
Ešte v ten večer som si ho objednala, uhradila a čakala kedy mi príde sms so správou, že balík je pripravený na vyzdvihnutie.

Pre tých, ktorý bežný U-BOX nepoznajú:

  • vychádza každý mesiac v cene 11,99 €
  • bežne sa v ňom nachádza 10 produktov
  • boxík je ladený do jednej témy. V lete to bolo napr. cestovanie a v septembri návrat do školy
  • prémium U-BOX stojí 24,99 € a obsahuje drahšie produkty od zvučnejších značiek
  • hodnota prémiového boxu je 40 €


Balík, ktorý mi mal prísť mal obsahovať 15 produktov, ktoré boli zozbierané z predošlých boxov.
Takže ho trefne nazvali U-BOX mixík.

Ak Vás zaujíma čo sa v ňom skrývalo a chcete zhodnotiť či sa jeho kúpa oplatila, čítajte ďalej :)




UBox Vám príde starostlivo zabalený v darčekovom papieri a v priehľadnej fólii s logom UB.

Pod baliacim papierom sa ukrýva čierna krabička s vekom.




Ako prvé som v boxíku objavila tetovačky na telo.
Predpokladám, že budúci rok sa s nimi so sestrou vybláznime.




Ako ďalší bol v balíku vložený drevený vejár.
Je vkusný, jemne zdobený vyrezávanými a kreslenými kvietkami
a keďže doma žiadny nemám určite ho v horúcich letných dňoch využijem.


Pozor valí sa na Vás ružová vlna! Nič pre slabé povahy!

Milým prekvapením bola gumička do vlasov, a práve TÁTO vo farbe cukrovej vaty
mi v zbierke chýbala. Jupí!


Štvrtým produktom bola silikónová hubka na makeup, o ktorej som veľa
chvál nepočula. Skúsim však pre ňu nájsť nejaké praktické využitie.
(Ak zoženiem ešte jeden kus, možno bude skvelá do podprsenky
pre push up efekt, čo poviete?!)

Okrem toho sa v boxe ukrývala aj cestovná sada flaštičiek na kozmetiku.
Už len vymyslieť kam sa vybrať najbližšie na dovolenku!




Menej očarená som už bola z bieliacej pasty Signal a
kefky Colgate s mäkkými štetinkami vhodnými pre citlivé zuby a ďasná.




V balíčku bola zastúpená v malom množstve aj dekoratívna kozmetika.
Paletka piatich očných tieňov od pre mňa neznámej 
značky Ushas. Odtiene v šedej farbe príliš neobľubujem, 
takže sa možno uplatnia v kozmetickej taštičke nejakej kamarátky.



Nemenej výrazným zástupcom dekoratívky bol matný červený rúž I slow Beauty v odtieni 023.




FA antiperspirant  s vôňou zeleného čaju ma veľmi potešil.
Vonia krásne, jemne, sviežo, presne tak ako mám rada.


V balíčku som našla aj balzam na pery BEBE young care
od firmy Johnson and Johnson.



Najväčším pokladom pre mňa bola maska na vlasy od Markell cosmetics.
Ide o posilňujúcu masku určenú na suché a lámavé vlasy s obsahom
babassuového a olivového oleja 💗



Produkty na nechty poputujú mojej kamarátke manikérke,
ktorá ich zužitkuje oveľa lepšie ako ja, keďže moja starostlivosť o nechty je dosť biedna.
Šablóny na nechty a zázračný odstraňovač gélových nechtov sa teda
u mňa dlho neohrejú.



A tu už vidíte záhadu akciového U-Boxu, ktorú som doteraz nevylúštila
a budem rada, ak mi napíšete ako by som túto drevenú vecičku,
tvorenú podľa môjho úsudku zo špáradiel, mala využiť.
Každá rada mi príde vhod!




Ako sa Vám pozdáva obsah akciového U-Boxu?

Mňa ani neohúril ani príliš nesklamal.
Väčšinu vecí využijem a tými ostatnými snáď poteším niekoho
z rodiny alebo kamarátky.


Komentáre

  1. Z celého boxu mě zaujala pouze maska, jinak mi ostatní věci přijdou takové obyčejné až některé laciné.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára