Vyskúšala som ZERVA kozmetiku + výsledný look

Dnes by som Vám v krátkosti rada predstavila profesionálnu dekoratívnu kozmetiku ZERVA.
Ide o taliansku značku, ktorú si môžte zakúpiť cez eshop, ale aj vo vybraných salónoch po celom Slovensku, vrátane Bratislavy.  K dispozícii je Vám aj profesionálna makeup artistka, ktorá Vám poradí nie len pokiaľ ide o to, aký produkt je pre Vás najvhodnejší, ale dá rady aj v správnej technike líčenia. Všetky produkty tejto značky majú SPF 15, neobsahujú ropu a nie sú testované na zvieratách.

V rámci spolupráce mi značka poskytla na vyskúšanie dva rúže a vzorku liftingového makeupu,
s ktorými som vytvorila líčenie, ktoré uvidíte na konci článku.

Z rúžov som si vybrala dva odtiene N45 - fialový a N37 - koralový.

Lipstick ZERVA N45


Lipstick ZERVA N37



Rúže sú krémové a nádherne pigmentované, no mám pocit, že sa od seba trošku líšia a to nie len vo veľkosti balenia, ale i vo výdrži.
Koralový rúž sa po dvoch hodinách začne jemne vytrácať z pier, no fialový odtieň som testovala počas celého dňa v práci a veľmi ma prekvapilo, že bez potreby opakovaného nanášania mi rúž vydržal na perách celých 7 hodín. Pri jedle sa trochu znížila jeho intenzita, ale pery ostali stále pekne zafarbené bez potreby úpravy. Keď sa aj rozhodnete farbu upraviť, nemusíte sa obávať žiadneho drolenia a stierania predošlej vrstvy, práve vďaka krémovej konzistencii.

Rúže obsahujú včelí vosk a vitamín E a sú tak príjemné, že si nemusíte dávať pred nanesením ani balzam na pery. Dokonale ho zastúpia.

V salóne aj na eshope si môžte vybrať zo širokej škály odtieňov - od lesklých až po tie matné.
Cena: 17,90 €



V Zerva štúdiu na Strážnickej ulici v Bratislave som si zakúpila 
  vodeodolnú čiernu tekutú očnú linku s pevným hrotom.
Počas celého mesiaca august som ju neustále používala
a obľúbila som si ju natoľko, že sa dostala medzi naj produkty tohto leta,
o ktorých ste si mohli prečítať v predošlom článku.
Cena: 11,40 €




Pri testovaní sa mi nikdy neotlačila, ale keďže nemám mastné viečka
nemusí to byť úplne relevantné, pretože s výdržou tieňov ani iných produktov
nemám najmenší problém.





Ako som spomínala v úvode, dostala sa ku mne aj vzorka liftingového makeupu 
s výťažkom z kamélie a uhorky. Obsahuje aj kyselinu hyalurónovú, ktorá
pleť vypína a dodáva jej pružnosť a elasticitu.
Ide o hydratačný makeup s SPF 15, ktorý na pleti
pôsobí veľmi prirodzene. Nevysušuje ju a zároveň výborne drží.



Makeup som pred fotením schválne nezapúdrovala, aby bolo vidno výsledný efekt
priamo po nanesení. Je vidno, že liftingový makeup pleti dodáva žiarivý a zdravý nádych, čo
určite ocenia najmä staršie ročníky. Ja postupne vyhľadávam presne tento typ
makeupov, ktoré nie sú príliš zmatňujúce a pleť s nimi pôsobí mladšie. 


Máte už skúsenosť s kozmetikou ZERVA?


Ďakujem ZERVA cosmetics a Žanetke Mikulcovej 
za poskytnuté produkty.


Komentáre

  1. Značku neznám a popravdě mě ani moc nezaujala.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nelka, ďakujem za komentár :) Samozrejme, každý máme iné preferencie na to čo nás baví. Mňa zaujala výdrž, sýte farby a prírodné zloženie. Tak snáď nabudúce :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára