BioAroma - Aloe vera moisturizing gel

Ahojte,

medzi tým ako sa kaderníčka stará o nový zostrih nášho psíka, Vám namiesto pozerania do jeho zúfalých očí, napíšem zopár informácií o produkte, ktorý v posledných týždňoch poctivo testujem.
Ide o Aloe vera moisturizing gel od firmy BioAroma. Značka pochádza z Kréty a ich výrobky majú byť stopercentne prírodné. Páči sa mi, že väčšinu svojich produktov balia do recyklovateľných materiálov. Tento gélik je jedným z nich a dostanete ho v sklenenom obale s kovovým uzáverom, ktorý dobre drží.



 Český eshop bez problémov dováža tovar aj na Slovensko a používa pri tom
moju obľúbenú Zásielkovňu, ktorej výdajné miesto mám neďaleko domu.
Tovar mi po objednaní prišiel za dva pracovné dni. 
Bolo to naozaj rýchle. Cena dopravy bola 3,80 €.



Priehľadný gélik s jemne zelenkavým nádychom obsahuje okrem aloe vera, 
aj tea-tree a levanduľový olej a má mať hydratačný a upokojujúci účinok. 



Gél je ľahučký a má jemnú vôňu aloe, ktorá nie je vábivá ani vyslovené nepríjemná.
Po nanesení na pokožku príjemne chladí, no zároveň na koži trošku lepí. 
Po chvíľke sa však produkt vstrebe a lepivý pocit sa vytratí.



Nanášam ho lokálne na miesta, ktoré ma svrbia a boli vystavené slnečným lúčom 
alebo ho používam na pleť miesto denného krému. 
S make-upom sa znesie bez problémov.
Na noc však pre mňa nie je dostatočne výživný a preto 
aj keď si ho po celom dni dám na vyčistenú tvár, o pol hodinku 
si ešte nanesiem olej alebo hutnejší krém.



Aloe gél od BioAroma je všestranný pomocník na telo aj tvár. 
Jeho chladivý účinok môžte ešte znásobiť tým, že si ho uskladníte 
v chladničke.  Na stránke, je na neho mnoho pozitívnych ohlasov. 
To, čo Vás od kúpy môže odradiť je cena vzhľadom na jeho malé balenie.
40 ml Vás bude stáť spolu s dopravou na SR 15 €.

Máte tip na podobný produkt za rozumnejšiu cenu?
Ak áno, budem rada, ak mi o ňom napíšete.




Komentáre