Moje naj prírodné produkty

Aj napriek tomu, že ma neustále baví objavovať nové produkty a značky, zisťujem, že je omnoho jednoduchšie mať doma iba zopár vecí, ktoré mi sedia a rada sa k nim deň čo deň vraciam. Otvorím šuflík a presne viem, po ktorej flaštičke alebo tube mám siahnuť. Rutina je vlastne veľmi oslobodzujúca. Keď nemám plné police a zásuvky dýcha sa mi omnoho ľahšie. V tomto článku Vám preto predstavím moje najpoužívanejšie produkty z prírodnej kozmetiky, ku ktorým sa neustále vraciam.


Ako prvé je to čistiace pleťové mlieko s propolisom od českej značky Pleva. Používam ho každý večer po odličovaní. Pleť jemne dočistí a vďaka propolisu, ktorým aj príjemne vonia, mi lieči všetky počiatočné zápaly na tvári. Po jeho použití mám tvár vypnutú, dokonale čistú a jemnú. Jedinou nevýhodou môže byť jeho malé balenie. Míňa sa v celku rýchlo, ale objednávam si ho neustále dokola, lebo mi výborne sedí.



Objavom tohto roka je určite hroznový olej od Soaphoria. Nahradil mi všetky nočné krémy, ktoré som doteraz používala. Nízka cena a účinky sú bezkonkurenčné. Aspoň pre mňa. Je mi v celku ľúto, že sa o hroznovom oleji skoro nikde nehovorí. Pritom má výborné vlastnosti. Je plný antioxidantov, napomáha tvorbe kolagénu, spomaľuje starnutie, pleť hydratuje a chráni pred UV žiarením. Okrem toho vôbec neupcháva póry, ale robí presný opak. Má totiž protizápalové a antimikrobionálne účinky, vďaka čomu akné lieči. Ako každý olej, na tvári zanecháva mastný film a preto ho používam iba na noc, ale pleť mi naozaj nijako nezaťažuje, vypína ju a vyživuje. Čo možno vidieť aj ráno po prebudení.


Za posledné obdobie som vyskúšala niekoľko ružových vôd a táto od Purity Vision mi po porovnaní vyhovuje najviac kvôli svojej jemnej vôni a výbornému baleniu. Je balená v skle a jej sprejový dávkovač je skvelý na hygienickú aplikáciu na celú tvár. Používam ju pred nanesením oleja, na osvieženie počas horúcich dní aj na fixáciu make-upu. Je to univerzálna pomôcka, ktorú musím mať stále doma.


Mandľový olej Quilibra nespomínam na tomto blogu prvý krát. Kupujem si ho už druhý rok namiesto telových mliek, ktoré mi príliš nepomáhali. Nohy ma stále svrbeli a mala som ich už po pol hodine znova suché. Tento olej však dáva mojej pokožke presne to, čo potrebujem. Je mastný, no rýchlo sa vstrebáva, je bez vôňe a pokožku vyživí a upokojí, vďaka čomu nemám nohy pokryté bielymi šupinkami a škrabancami. Pre sušienky nevyhnutnosť!



Natrafiť na účinný prírodný deodorant nie je vôbec jednoduché. Ja používam už desať rokov aloe deodorant od firmy Forever living bez hliníkových solí. Má slabú čistú vôňu a tuhú konzistenciu, ktorá sa pri dotyku s pokožkou jemne roztápa. Deodorant má väčšie balenie, ktoré mi vydrží pokojne aj pol roka. Používam ho pravidelne po holení na upokojenie pokožky. Keď mám náročný deň siaham po klasickom antiperspirante, ale mám kamarátky, ktoré nepoužívajú nič iné iba tento aloe deodorant a veľmi si ho pochvaľujú. Mne vyhovuje na domáce použitie alebo keď nie je príliš horúco. Je určite fajn si ho vyskúšať priamo na sebe ako funguje s Vašou PH.


Od rovnakej firmy mám obľúbený aj balzam na pery s aloe vera, jojobovým olejom a včelím voskom. Pery okamžite po nanesení ošetrí a zvláčni aj v tom najextrémnejšom počasí. Môžte ho používať aj na štípance od hmyzu, na popáleniny a akékoľvek poranenia.
Aloe je totiž všestranná rastlinka a mať ho po ruke v kabelke sa vždy hodí. Balzam je však mäkkučký a na teple sa trošku topí, takže ak je to len trochu možné, je dobre ho udržiavať pri izbovej teplote.



Zaujal Vás niektorý z uvedených produktov?
Máte tiež svoj TOP prírodný produkt?
Budem rada, ak sa oň podelíte v komentári.

Nezabudnite sledovať môj instagramový profil, kde bude
čoskoro súťaž o niektoré z produktov, spomenutých
v tomto článku.


Komentáre

  1. Roňášku toto bol pre mňa najinšpiratívnejší kozmetický článok! :) Plevu som skúšala niekedy dávno a už zabudla, tak moc ďakujem za pripomenutie. :) A o hroznovom oleji som ani netušila. :) ĎAKUJEM <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj Luci, tak to som moc rada, že má článok u Teba taký úspech. K Pleve sa určite vráť, je skvelá. A hroznový olej stojí na notino asi 4 €, to sa oplatí vyskúšať :)

      Odstrániť
  2. S hroznovým olejem jsem také spokojená :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára