Weleda Skin food - recenzia

Od víkendu nás delí iba zopár hodín a od momentu, keď sa naše lietadlo smerujúce na francúzsku riviéru odlepí od zeme už iba 6 dní. Medzitým ma čaká  množstvo prania, balenia, zbieranie marhúľ u rodičov na záhrade, pizza párty a samozrejme nevyhnutné nákupy. Verte mi, tentoraz budú nevyhnutné :) Ale ešte predtým, než sa do toho pustím, by som Vám rada napísala pár slov k univerzálnemu výživnému krému od značky Weleda. Jeho názov Skin food, sľubuje veľa. Čo však od neho skutočne očakávať?



Krém nájdete v každej drogérii DM v stojanoch s prírodnou kozmetikou.
Papierový zelený obal ukrýva krém v tube v rovnakej farbe
s obsahom slnečnicového a mandľového oleja, 
včelieho vosku, výťažkom z fialky trojfarebnej a kvetov nechtíka a harmančeka.
Ako je pri prírodných produktoch bežné, namiesto klasických konzervačných
látok obsahuje alkohol.






Krém má výraznú, no príjemnú vôňu, ktorá mi pripomína spojenie pomarančov a byliniek.
Samotný produkt je hutný a mastný, vhodný na tie najsuchšie miesta na tele. 
Odporúča sa ho používať ako masku na tvár, ale i krém na telo a pleť.
Ako maska na tvár bude možno vhodnejšia v zimnom období. 
Keď som ho totiž skúšala počas letných dní, bola mi tá mastná vrstva 
krému na pleti nepríjemná. Preto ho používam najmä na chodidlá. 
Večer si na ne natriem hrubú vrstvu, natiahnem ponožky a relaxujem. 
Krém samozrejme neodstráni už zhrubnutú kožu 
(tam pomôže iba manuálne odstránenie), 
ale pokožku krásne vyživí a upokojí.
Zároveň Vám udrží nohy v skvelom stave, ak ste nedávno absolvovali pedikúru.



Okrem toho je výborný pri starostlivosti o ruky. 
Áno, zanecháva mastný film a trvá dlhšie kým sa vstrebe,
ale ten pocit stojí za to.
Bude preto praktickejšie nepoužívať ho počas dňa,
keď pracujete s počítačom a varíte alebo robíte čokoľvek iné,
čo bežne ženy počas dňa robia :)
Ale počkať si na pokojnú polhodinku, ktorá Vám dovolí
užiť si chvíľku pre seba.



Aký je teda konečný verdikt?
Mne osobne sa tento výživný krémik veľmi pozdáva a 
sľubujem, že ho v zime vyskúšam aj na tvár
nie len ako masku, ale i nočný alebo denný krém.
Najmä na horách to môže byť skvelý pomocník,
ktorý chráni pleť pred chladom.

A čo Vy?
Skúšali ste ho?
Budem rada, ak mi napíšete svoje skúsenosti.





Komentáre

  1. Mam ho na nocnom stoliku a tak si ma inspirovala,ze som si ho hned dala na ruky. Na tvar je aj mne prilis mastny. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že si po ňom hneď siahla :) Jo, na tvár iba pre silné povahy :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára