GARNIER maska Aqua bomb + SÚŤAŽ

Na textilné masky od Garnier ma pred pár dňami upozornila kamarátka. Predbiehali sme sa kto ich skôr kúpi. A ona to VYHRALA. Gratulujem Evi! Tentoraz sa však oplatilo byť porazenou, pretože VÝHERCA za ne platil. Haháá!

Aké sú moje dojmy z tejto hydratačnej bomby?




Maska obsahuje glycerín, výťažok z granátového jablka a kyselinu hyalurónovú. 
Na zadnej strane obalu máte presný návod ako ju naniesť. 


Hneď po otvorení a vybratí masky z obalu zacítite príjemnú sladučkú vôňu granátového jablka. Keď ju rozložíte všimnete si, že má dve časti. Zo spodnej je textilná biela časť a zvrchu je ochranný modrý film - ten je trochu pevnejší, takže Vám pomáha pri prenášaní masky na pleť, aby držala tvar.
Následne masku pritlačíte k tvári. Otvory snáď budú každému jasné, kde ktorí patrí :)
Ak nie, pokojne mi napíšte súkromnú správu :)
Keď ste s nanesením spokojné a všetko drží na svojom mieste, modrý ochranný film stiahnete a užívate si 15 minút ala prahistorická múmia, dúfajúc, že nikto nezazvoní pri dverách.


Použitá maska bez modrého ochranného filmu
Aký bol môj pocit pri jej použití a po nej?

Úprimne - cítila som sa celý čas, akoby som mala na tvári mokrý uterák, čo nebolo dvakrát príjemné.
Aj s kamarátkou sme sa zhodli, že  ten chladivý pocit, by mohol byť vítaný v letných horúčavách.
Verím, že vtedy bude výbornou voľbou, no teraz sme mali uzimený pocit a tešili sa, keď ju budeme môcť zložiť. 
Po jej odstránení z tváre som si nadbytočnú tekutinu zapracovala do tváre a potom jemne priložila uterák, aby sa pleť osušila. 
Tvár som mala ešte pol hodinku chladnejšiu ako krk, ale pocit bol fajn. Pleť ostala hebká a svieža, čo hodnotím pozitívne. 

Pre lepšie výsledky je odporúčané použiť masku 3x do týždňa. Ja som ju mala zatiaľ dvakrát a ak ju skúsim znova, tak určite až počas horúcich letných dní. 

SÚŤAŽ
Napíšte mi do komentára, na fb alebo instagram, aký je pre Vás najväčší zimný relax 
a v nedeľu 12.2.2017 vyberiem jednu z Vás, ktorá ju získa spolu s krásnou kozmetickou taštičkou.



Vyhodnotenie súťaže:

Ďakujem všetkým, ktorí sa zúčastnili súťaže na fb, instagrame aj v komentároch.
Výherkyňou a členkou jednorožieho rádu sa stáva Lucia Derčalíková :)
Gratulujem!

Komentáre

  1. Hahaha, ta cast o "jasnych otvoroch a sukromnej sprave" ma fakt rozosmiala! :))) Ty vies ze nie som kozmeticky maniak, ale uz pre tieto pikosky sa to oplati citat!:D
    Najvacsi zimny relax je pre mna natiahnut sa po navrate z lesa s hprucim cajom k dobremu filmu :) Alebo bez caju do horucej vane :) A uplne najviac ma relaxuje pohlad na duhove jednorozce!:))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dokelu, musim to doplnit... *pre mna maju tie vtipne suvky uzasnu pridanu hodnotu. Tak som to myslela :) A s "technickymi" info mne nemaniacke rozsirujes obzory :)

      Odstrániť
    2. Som rada Lucka, že sa bavíš :D a vidím, že ti sadla aj tema zimného relaxu. Ty si vieš užívať každé ročné obdobie a to ma na Tebe fascinuje :)

      Odstrániť
    3. Pre mna je zimny relax : 1. pri praskajucom krbe pod dekou na gauci 2. vo vani zababusena do peny a obklopena svieckami 3. Na prechadzke ked snezi a sneh mi vrzga pod nohami ;)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára