Kallos - Crema al latte

V článku Top produkty za január som Vám spomenula masku na vlasy od značky Kallos.  
A to nie náhodou. Je tak skvelá, že si podľa môjho názoru zaslúži vlastný článok. 
Takže sa pripravte na cunami chvály a nadšenia. 

Moje vlasy boli v posledných mesiacoch dosť zničené a suché pravidelným žehlením a  farbením. 
A keďže ma už nebavilo počúvať horekovanie známych: "Čo sa ti to stalo s vlasmi?" a ich smutné povzdychy, povedala som si, že je čas sa nad sebou trošku zamyslieť.

V prvom rade som si zo dňa na deň prestala žehliť vlasy a zmierila sa so svojimi kučerami. 
Hold, takto som sa narodila, načase to prijať :)
Okrem toho však bolo potrebné vlasy dať do lepšieho stavu, nie len ich prestať viac ničiť.
Preto som kupovala každý produkt, ktorý sľuboval zázraky na počkanie. 
Niektoré čiastočne pomohli, iné sklamali, ale stále som nenašla to PRAVÉ. 
Až mi kamarátka dala vzorku jednej skvelej masky, ktorú kúpila u kaderníčky. 

Išlo o masku Kallos Serical Latte Hair Mask. 



Kallos Cosmetics je firma, ktorá už viac ako 35 rokov v spolupráci s talianskymi kozmetickými firmami vyrába profesionálnu vlasovú kozmetiku. 
Slovenský popis na obale nenájdete, ale na nete je dosť informácii ako ju používať. 


Je to mliečna krémová maska, ktorej vôňa mi neskutočne pripomína kozí krém od firmy VIVAPHARM. Mne tieto sladkasté mliečne arómy príliš nevyhovujú, ale jej účinky  mi to plne vynahradili, takže sa nie je na čo sťažovať. Maska obsahuje proteíny získané z mlieka a je primárne určená pre regeneráciu oslabených vlasov.


Dávam si ju na umyté a uterákom jemne vysušené vlasy, aby sa lepšie vstrebala.  Konzistencia masky je krémová, po nanesení na vlasy je o čosi viac vodovejšia, ale vôbec nesteká. Stačí nechať pôsobiť 3-5 minút a zmyť vodou.Vlasy sú po jej použití jemné, prevoňané a ľahko sa rozčesávajú.
Po vysušení sú krásne vyhladené, lesklé a nezamotávajú sa, hoci by ste aj zaspali s vlhkými vlasmi ako zvyknem ja...


Po vyskúšaní vzorky som si ju objednala cez eshop elnino. Litrové balenie stálo necelých 3,50 €. Áno, dobre čítate. Momentálne je na stránke ešte lacnejšia (môžeš objednať TU). 
Odporúčam ju najmä na veľmi namáhané a suché vlasy. 
Mne veľmi pomohla a zamilovala som sa do nej už pri prvom vyskúšaní.

Komentáre

  1. Značku Kallos poznám, mala som ich vanilkovú masku a bola som s ňou spokojná. Ceny majú jednoznačne bezkonkurenčné :) Inak pekná recenzia :)
    Klaudy´s enjoyment

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, mňa tie ceny príjemne šokovali :) Teraz som si od nich kúpila aj sprej na vlnité vlasy, tak snáď bude rovnako dobrý.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára