ZIAJA olivový krém

Ahojte dievčatá.
Dnes mám pre Vás krátku recenziu na krém, ktorý som si dohodila do nedávnej objednávky na notino.sk. Na moje šťastie alebo nešťastie začali spolupracovať zo Zásielkovňou, ktorá je v mojej práci, takže sa viem ku kozmetike dostať ľahšie. Zásielkovňa balík dovezie do 48 hodín za 1,45 €.
Peňaženka zaplače, ale aspoň si ušetrím nervy pri hľadaní parkovania okolo Troch veží.

Tak v prvom rade, čo je Ziaja?
Ide o poľskú značku, ktorú založil farmaceut  Zenon Ziaja približne pred 20 rokmi. Začal s výrobou kozmetiky, ktorá má v sebe aktívne prírodné zložky a je cenovo dostupná. Veľkú obľubu má najmä rada z kozieho mlieka.

Ja som sa rozhodla otestovať upokojujúci olivový krém pre suchú a dehydrovanú pleť. 
Aké sú moje prvé dojmy?


Krém som objednala za skvelú cenu 1,90 €. Môžeš pozrieť TU.
Balenie má 50 ml a príde Vám v jednoduchej zelenej krabičke.


Krém samotný je biely, hutný a mastný. Vôňou aj konzistenciou mi pripomína Indulonu, ktorú kedysi používala moja babka. Presne takto voňali jej ruky. Je to jemná, nevtieravá vôňa plná spomienok.


Po nanesení sa do pleti vsakuje veľmi pomaly. 
Na tvári ostáva mastný film, no to mi neprekáža, keďže ho používam najmä na noc. 
Tvár mi hneď po odlíčení upokojí a viditeľne hydratuje.
Určite je vhodný na deň aj noc pre staršiu a suchšiu pleť. 
Mne krém pomohol, lebo sa mi v zime robieva na viečkach ekzém z chladu a vďaka tomuto krému ma viečko nesvrbí a začervenanie mizne.


Ako vidno krém je taký hustý, že ho nevyklopíte. 
Myslím, že má univerzálne využitie a ak by Vám prišiel na tvár príliš mastný, 
môžte ho ako ja používať na ruky, lakte a na iné suché miesta na tele.
Za tú cenu sa určite oplatí mať ho doma pre každý prípad.


Máte aj Vy obľúbený produkt od Ziaja?

Komentáre

  1. Ja mám od Ziaji sprcháče, krém na pleť som neskúšala, ale keďže mi jeden dochádza, tak sa kuknem po nich :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na sprcháč sa určite pozriem pri najbližšej objednávke.
      Z krémov majú široký výber a za tú cenu sa oplatí ich vyskúšať.
      Verím, že si vyberieš :)

      Odstrániť
  2. Ja mám z tohto radu olivovú micelárku a som s ňou veľmi spokojná. Akurát dnes som uvažovala, že na ňu napíšem recenziu, pretože fakt stojí za to :)
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite o tej olivovej micelárke napíš. Už dlho hľadám takú, čo by mi sadla. Rada si o nej prečítam :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára