Top produkty za mesiac január

Poďme si po minulom článku vylepšiť chuť a dať dokopy januárovú kozmetiku, ktorá fakt stojí za to.
Musím povedať, že zopár TOP produktov som objavila iba vďaka Vám. Niektoré mi boli odporučené, iné som dostala ako darček. Veľmi si to vážim - o to viac, že mi tie vecičky naozaj sadli a veľmi rada ich používam.

Ako prvý darček a TOPKA v tomto mesiaci je zaslúžene kondicionér na nechty Eveline 8 v 1.
Kto sleduje môj instagram, tak si všimol, že sa okolo tohto produktu spustila asi najväčšia debata a podľa reakcií som usúdila, že aj Vy s ním máte výborné skúsenosti.
Používala som ho necelé dva týždne. Ako mi bolo radené - každý deň som si pretrela novú vrstvu a po pár dňoch som ho odlakovala. Odvtedy sa mi nechty neštiepia a krásne rastú. Sú pevnejšie a lesklejšie. Určite si túto kúru zopakujem aj vo februári. V notino nájdete tento produkt za 2,90 €. No kúpite ho aj v lekárňach a drogériach. Vraj má tento lak ďalšiu verziu s diamantom a tá je tiež skvelá, takže sa po ňom určite poobzerajte.
Nechty s ním vyzerajú upravene + Vám ich spevní. Čo viac si želať?!



Ďalším darčekom bola mliečna krémová maska Kallos Serical. Vzorka, ktorú som dostala mi vyšla na 5 použití. Maska má intenzívnu sladkú vôňu, pripomína mi trochu kozí krém - čo mne až tak nevyhovuje, ale tie účinky na vlasoch sú neskutočné. Máte po nej vlasy ako z reklamy - jemné a lesklé. Ľahko sa rozčesávajú a i keď som zaspala s vlhkými vlasmi, vôbec som ich ráno nemala, ako po iné razy, zamotané a dolámané.
Ak hladáte lacnú a napriek tomu kvalitnú masku, určite ju vyskúšajte.
Cez eshop elnino som si včera objednala litrové balenie za neuveriteľných 3,47 €.

Mima mockrát ďakujem za tieto dva produkty. Fakt si to trafila!


Skvelým pomocníkom boli pre mňa v januári balzamy od Bione. Mám obe balenia, jeden v kalíšku (od sestry) a jeden v tyčinke. Odkedy som sa vrátila zo zimnej chaty s popraskanými perami, nedávam ich z rúk. Veľmi mi v týchto mrazoch pomohli + krásne voňajú a nelepia.




Najpoužívanejším makeupom v januári bol Made to Last od značky Pupa. Pleť je po nanesení matná a zjednotená. Makeup mi na tvári drží spoľahlivo celý deň a prekryje všetky nedokonalosti. Často nemusím použiť ani korektor. Zakryje mi kruhy pod očami aj vyrážky.
No pre prípad núdze sa vždy zíde aj korektor od Catrice :)
Stojí 14,90 € a momentálne u mňa nahradil obľúbený Max Factor Lasting Performance.
Viac si o ňom môžte prečítať TU


Po večeroch občas straším manžela bahennou maskou KAWAR. Venovala som jej jeden celý článok, kde nájdete samé chválospevy, takže nie je prekvapením, že je medzi TOP produktami za január.
Veľmi sa už teším na testovanie Garnier látkových masiek, o ktorých Vám napíšem v najbližších dňoch.


Ako poslednú nesmiem vynechať beauty hubku z H&M, ktorá plne nahradila štetce na makeup.
Výborne sa s ňou pracuje, je mäkkučká, nerobí na tvári šmuhy a aby ste chápali moje nadšenie - kúpila som ju v zľave iba za 1 €. To hovorí za všetko. 


Zaujali Vás niektoré zo spomenutých produktov?
Máte tiež svoj obľúbený?
Budem rada, ak mi napíšete :)

Komentáre

  1. No odpadla som! Prve tri veci ma zaujali moc! Na makeupy prilis nie som, ale kozie mlieko to je moje!:))) A upravene nechty a nedopraskana pusa sa tie zidu... :))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára