Balíček z notino

Ahojte,
tento článok je rozuzlením hádanky, ktorú som Vám dala cez víkend.
Kto sleduje môj instagram a fb určite vie o čo ide...
Odpoveď na otázku, akej farby rúž mám na perách sa dozviete na konci článku :)

Nákup z notino bol v prvom momente čisto praktický. Minul sa mi šampón a olejček na vlasy a keďže som veľmi spokojná s maskou od značky Kallos, o ktorej som Vám písala pred pár týždňami (článok nájdete TU), chcela som od nich vyskúšať viac produktov.
Samozrejme, neostalo len pri tom a nakoniec sa v košíku objavili aj dva rúže a lícenka.





Kallos vlasová kozmetika pôsobí profesionálne a pritom sú ceny veľmi nízke.
Mňa zaujal na stránke notino vyživujúci šampón pre obnovu a posilnenie vlasov. Obsahuje keratín, olivový olej a D-Panthenol. Vôňa šampónu je sladučká, ovocná, ale nie príliš výrazná, takže neprebije ostatné produkty, ktoré si na vlasy po umývaní nanášate.
Šampón má praktickú pumpičku, a tak sa pri umývaní vlasov nemusíte trápiť s jeho otváraním.
Liter šampónu stojí 3,90 €.
Prvé dojmy sú zatiaľ rozpačité. V poslednom týždni ma dosť svrbí pokožka hlavy, no nie som si istá, či je to zmenou šampónu. Na druhej strane vlasy mám lesklé a jemné, takže mu ešte dávam šancu ukázať čo vie :)


Olejček od značky Kallos nie je ničím výnimočný, no spĺňa účel. Nanášam ho na končeky vlasov tesne po umytí. Vlasy nezaťaží a príjemne vonia.
50 ml/ 3,20 €

A teraz sa pozrime na dekoratívku.
Od Dermacolu som zatiaľ otestovala iba Selfie make up a tam moje skúsenosti s touto značkou končia. Preto som sa rozhodla vyskúšať hydratačný rúž Dermacol Seduction v odtieni 01. Otvára sa pomocou klik systému a ak ste taký zmätkár ako ja, môže Vám pár minút trvať, kým pochopíte ako rúž vybrať z obalu.



Samotný rúž má púdrovú, ružovú farbu. Na prvý pohľad pôsobí matne, no obsahuje malé trblietky, ktoré je najlepšie vidieť voľným okom a mobil ich tak dobre nezachytí.



Na perách vyzerá jemne, ale hydratačným by som ho nenazvala. Ak pred jeho nanesením nepoužijete balzam, rúž zvýrazní všetky nedokonalosti a pocit na perách nie je žiadna sláva. Preto odporúčam naniesť balzam, až potom rúž. Jeho výdrž je priemerná až slabšia. Bez jedla a pitia ustojí maximálne hodinu. No na bežné nosenie a hodenie do kabelky je ideálny. Cena 5,10 €.


V mojom nákupnom košíku sa tesne pred objednaním objavila aj novinka od NYX Professional Makeup Mosaic v odtieni 02 Latte. Je to lícenka tvorená z viacerých odtieňov hnedej a jednej vanilkovej farby, ktorých zmiešaním viete vytvoriť prirodzenú, no intenzívnu farbu, vhodnú aj na kontúrovanie. Na stránke notino.sk nájdete 5 ďalších odtieňov.
Hmotnosť 6,5 g / 5,20 €


A tu je vylúštenie víkendovej záhady. Evka to odhadla úplne presne.
Ide o modrý rúž s jemnými trblietkami od značky Freedom v odtieni Far Away. Jeho vlastnosti sú podobné balzamu. Je mastný a na perách veľmi príjemný. No na druhej strane sa farba práve kvôli týmto vlastnostiam ťažko nanáša. Rúž musíte poriadne navrstviť, aby ste mali pery výrazne modré. Pri troche snahy je však výsledok krásny. Cena 2,00 €.





Odhodlali by ste si dať takúto farbu rúžu do spoločnosti? 
Ja osobne nie, ale na fotenie mi takáto extravagancia neprekáža.

. . .

Na Instagrame a Facebooku práve prebieha súťaž .
Zapojte sa :)



Komentáre