TOP produkty február 2017

Dlho som premýšľala nad námetom nového článku až som si uvedomila, že je marec a tak je čas na na zhrnutie toho najlepšieho za predošlý mesiac.

V posledných týždňoch na mňa doľahla únava a tak som písala menej článkov, viac relaxovala, zdravo jedla, venovala sa knihe a nechala čas jednoducho plynúť. To sa trošku odzrkadlí aj na výbere toho najlepšieho v tomto mesiaci.



Každý večer som si po príchode z práce uvarila kávu a zapálila sviečky. Čo je u mňa dosť neobvyklé, lebo väčšinou mi sviečky vadia a bolí ma z nich hlava. No kamaráti nám pri poslednej návšteve nechali balenie značky Adritt s vôňou pomaranča a koriandru - čo je nádherná, upokojujúca vôňa. Je jemná, nevtieravá a pritom dostatočne intenzívna, aby ste sa cítili ako vo wellnesse.
A presne tam som chcela byť - večer čo večer - aspoň na malý okamih. 


Okrem toho som si obľúbila levandulový kúpeľ. A keďže doma nemáme vaňu, musela som sa uspokojiť aspoň s lavórom teplej vody, kde som si zohrievala nôžky po chladnom dni.
Evi, ďakujem! Si poklad!


Hoci som mala pôvodne v pláne vo februári nenakupovať, opäť som neodolala.
A odštartovala som to hneď vo veľkom štýle, keď som si zo stránky makeup and more objednala paletku očných tieňov od značky ZOEVA. Obzerala som ju pár týždňov a predstavovala si aké skvelé líčenia by sa s ňou dali vytvoriť. Všetko podčiarklo video od youtuberky Terry, ktorá  pred kameru vytasila práve moju vysnívanú paletku a vychválila ju do nebies. Čo som mala robiť?
Zrazu mi cena 21,99 € prišla adekvátna, ba až nízka za taký skvost :D
Našťastie splnila všetky očakávania. Obal aj tiene samotné sú prekrásne.
Farby sú výborne nositelné a dá sa s nimi vytvoriť ako denné tak aj večerné líčenie.
Pigmentácia a výdrž je výborná, ale s trvácnosťou tieňov ja nemám veľký problém, aj keď
nenosím podkladovú bázu pod očné tiene. Niektoré farbičky jemne prášia, ale čím jemnejší štetec použijete tým lepšie. Žltú farbu si nanášam mokrým štetcom, čím sa farba ešte väčšmi zintenzívni a na viečku vyzerá prekrásne. Hoci stále nosím aj paletky od Makeup revolution, Zoeva si ma rýchlo získala.



Ziaja olivový krém som si zamilovala okamžite po otvorení. Je mastný a zároveň upokojujúci.
Plne nahradil nočné krémy, ktoré som doposiaľ používala. 
Viac sa o ňom dočítate v predošlom článku TU.



Načisto som prepadla zlupovacím maskám na tvár.
Môj najnovší prírastok je od Avonu - Clearskin professional. 
Obsahuje kyselinu salicylovú, ktorá pomáha v boji proti akné.
Je ideálna na nos a bradu a mala by zbavovať tvár nečistoty a upchatých pórov.
Maska má konzistenciu gélu, ktorý stuhne približne po 20 minútach.
Na jemnejšie časti tváre ho neodporúčam, lebo sťahovanie je trošku bolestivé.
Neverím príliš prípravkom, ktoré sľubujú, že čierne bodky zmiznú po prvom použití, ale tieto masky ma neskutočne bavia. Dúfam, že efekt bude zreteľnejší po dlhodobom pravidelnom používaní.


Posledný produkt je tiež z Avonu. Ružovou vodou si ľahúčko dočisťujem tvár po odlíčení. 
Pokožka ostane čistá a svieža, no nebráni vstrebávaniu krému, čo je skvelé.



A čo Vy, dievčatá? 
Ako ste prežili február? 

Zaujal Vás niektorý z hore uvedených produktov?








Komentáre

  1. Jeeej Ronasku velmi sa tesim, ze februar bol taky dobry! Ja som zrelaxovala uz len pri citani vsetkych dovodov preco si nestihala clanky na blog... :) VELMI VELMI SA MI PACILI!!! :)
    P.S. Ja mam od Zaia krem s kozim mlieckom a tiez ho milujem! :)
    P.S.2. Na tu masku som zvedava, urcite daj info ako dopadla po dlhsom pouzivani! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lucka, tak to si ma potešila, že moje dôvody sa ti tak páčili. Už nemám výčitky!!! :D
      Ziaja výrobky sú skvelé na to akú majú nízku cenu.
      O maske ti určite dám referencie... :)

      Odstrániť
  2. Levanduľový rad od Kneipp vonia úžasne, ja mám len soľ do kúpeľa, no tá vôňa je neskutočná. A zaujímavo vyzerá aj ružová voda od Avonu, som nevedela, že už aj takéto kvázi prírodné produkty majú v sortimente. Ja som skúšala zatiaľ len tú od Purity Vision, ale nejaká extra úžasná sa mi nezdá.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára