Prichádza doba bronzová - Essence luminous matt

S príchodom jari sa objavujú v obchodoch nové kolekcie a trendy.
Niektoré nás nechavajú úplne chladnými, iné si nás postupne získajú a napokon je tu tretia najnebezpečnejšia kategória. Veci, ktoré si OKAMŽITE zamilujete!

To sa mi stalo pred pár dňami.
Pristavila som auto pred DM drogériou s jediným cieľom - kúpiť nevyhnutné a utekať do práce.
No nanešťastie sú stojany s novinkami každej sezóny umiestnené veľmi strategicky. Už jediný letmý pohľad na novú kolekciu od Essence ma donútil zastaviť sa a všetko si dôkladne obzrieť.
Najviac ma zaujal bronzujúci púder luminous matt v odtieni 01 sunshine. S cenou 3,69 € som neváhala a rýchlo putoval do môjho nákupného košíka s nevyhnutným :)



Obal je jednoduchý plastový ako ste u Essence zvyknutý. Nie je extra pevný, ale zatiaľ sa mi nerozpadol, hoci ho otváram a zatváram naozaj každý deň. Prežil bez ujmy aj 12 hodinovú cestu v batohu do Košíc a späť do Bratislavy.


Bronzer má 9 gramov a ako vidíte na fotografii vyzerá prekrásne. 
Na dennom svetle vynikli všetky jeho detaily a krásny reliéf.

Som rada, že som ho odfotila hneď po kúpe na parkovisku, 
hoci som musela vyzerať ako čistý blázon. 


Detail

Bronzer má dve časti. 
Vonkajšiu časť tvorí matný púder, s veľmi prirodzenou telovou farbou, 
ktorá Vám dodá jemné opálenie a vykreslí zdravé líčka. 
Vo vnútornej časti je rozjasňovač s prekrásnym odleskom. 
Obsahuje maličké trblietavé čiastočky. 

Obe časti - bronzer aj rozjasňovač - aplikujem spoločne. 
Stačí štetec s jemnými štetinami a farba sa bez problémov prenesie na tvár. 
Páči sa mi na ňom okrem dizajnu aj to, že s ním líčenie nepreženiete, 
lebo má prirodzený odtieň - vhodný najmä pre bledulky.




Zapáčil sa Vám?

Komentáre

  1. Nádherné líčení! Mohla bych se zeptat, z čeho jsi vytvořila tento look? Děkuji moc!!!! Po bronzeru se poohlédnu! Jsem bílá jako stěna a chtěla bych nějaké oživení :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Miška. Ďakujem, som rada, že sa ti páči :) v takomto líčení sa cítim najlepšie. Použila som:
      Makeup Catrice hd liquid coverage
      Obočie riasenka zn. Golden rose 03
      Oči paletka Makeup revolution Iconic 3
      Špirála Maybelline Lash sensational
      Bronzer Essence luminous matt, o ktorom som písala :)
      Pery rúž Makeup revolution The one a pretreté balzamom

      Odstrániť
    2. O tom makeupu jsem slyšela! Musím vyzkoušet! Můžu se zeptat na odstín té rtěnky?
      Pzn. děkuji za rozpis produktů! Moc si toho vážím :)

      Odstrániť
    3. Makeup je naozaj skvelý. Zatiaľ mi všetky od Catrice sadli. Neviem ako to robia :D
      Rúž nemá číslo, ale názov The one.
      Stačí ak si zadáš do google Makeup revolution The one lipstick :)

      Odstrániť
  2. Už jsem na něj koukala a má super odstín, tak si ho příště asi odnesu :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Terezka, určite sa oplatí mať ho doma... Ja som si ho hneď zamilovala a nosím ho každý deň. Ale ako som písala ideálny je pre bledšie typy :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára