Peťo - v nezvyčajnej úlohe módneho kritika


Asi poznáte ten pocit, keď si domov hrdo prinesiete najnovší úlovok z obchodu 
a manžel (či priateľ) pri pohľade naň iba prevracia oči. 
Našťastie, Peťo moje oblečenie príliš nerieši a nič mi nezakazuje, ale i tak sa podvedome
snažím pri nákupoch zohľadniť aj jeho vkus. Po toľkých rokoch by si človek povedal, že už
presne viem, čo sa mu páči a čo nie. No ako uvidíte, stále v tom nemám príliš jasno a niektoré
veci si kupujem DOKONCA opakovane! :D 
Cez víkend som ho preto nechala vybrať zopár kúskov z môjho šatníka, ktoré na mne vidí nerád. 

A tak vznikol zoznam vecí, ktoré ja milujem a ON nenávidí :)

1. BALERÍNKY

Sú pohodlné, hravé a dievčenské, ale na žiadneho muža asi dojem neurobia.
Topánky bez opätku im nedávajú žiaden zmysel.
Sú maximálne vhodné na vynášanie smetí.




2. RUKSAK

Viem, že s ním vyzerám ako prerastená školáčka, ale je TAK praktický!
Zmestí sa doň všetko - peňaženka, kalendár, obed aj s dezertom :D
šminky a kniha na čítanie. Je to skrátka batôžtek plný pokladov.
A má aj zdravotné benefity. 
Nekrivíte si s ním chrbticu a zároveň máte voľné ruky. 
Teda, ak v jednej práve nedržíte mobil a v druhej zmrzlinu.
Jediný problém nastáva, keď za mnou počujem kroky.
Vtedy mám paranoidný strach, že sa mi nejaký spoluobčan kutre v batohu.
Túto moju fóbiu radšej pred Peťom nezmieňujte,
lebo ruksak rovno poletí z domu :D




3. ŠIROKÉ SUKNE

Je pravda, že väčšinou nosím púzdrové, úzke sukne,
no nepohrdnem ani kúskom, ktorý vidíte na fotografii nižšie.
V "áčkovej", širokej sukni v atramentovej modrej farbe sa cítim  ako princezná. 
Keď si ju však oblečiem, môj princ Peter I. v okamihu nasadá na koňa a cvála do diaľav.

Marshall poctivo asistoval pri fotení

4. TRIČKO A SUKŇA

Čo ja považujem za prejav kreativity a módneho umu (prosím, berte s rezervou 😁),
to Peťo považuje za šialenstvo. Tričko predsa vyslovene patrí
k rifliam a k sukni si treba obliecť blúzku alebo elegantný top. 
To dá predsa rozum!
O tom sa nedohaduje! 


5. SNEHULE

Topánky, ktoré opticky skrátia moje už odjakživa krátke nohy a z lýtok urobia
dva soľné stĺpy sú odsúdené do nemilosti.
A v celku tomu rozumiem. 

Ale je v nich tak krásne teplo...



Tiež máte doma kúsky, ktoré Vaša polovička nemá v obľube?

Komentáre

  1. Ja mám doma podobné kúsky, vlastne tie isté o ktorých bol článok. :-) Ešte stále ich mám doma!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára