Eko odličovač VH cosmetics

Po niekoľkomesačnom boji s micelárkami som sa rozhodla opäť vrátiť k odličovacím mliekam.
Tentoraz som vyskúšala odličovač od firmy VH cosmetics, ktorej predajňu nájdete na Drieňovej 1
v Bratislave a tovar je možné objednať aj online - cez eshop.

Podľa informácii na stránke by malo obsahovať 96 percent EKO zložiek prírodného pôvodu.
Jednou z nich je mlieko z ovsa, ktoré má hojivé účinky, chráni pokožku, predchádza jej vysúšaniu a znižuje začervenanie. Má v sebe aj výťažok z nechtíka lekárskeho, ktorý upokojuje citlivú pokožku a zabraňuje jej podráždeniu. Pri príprave tohto článku som však našla ďalšie skvelé vlastnosti tejto rastlinky. Ak by ste si chceli prečítať viac kliknite SEM. /Radí babka bylinkárka :D


Obal je plastový, čo mi až tak EKO nepríde - to je však jediná výhrada, ak by sme sa sústredili na detaily. 150 ml flaštička má vkusný biely obal s kvetmi nechtíka lekárskeho.



Zelené viečko je vyklápacie a otvorí sa po zatlačení jednej strany uzáveru.



Už po otvorení a nanesení mlieka na tampón ma okúzlila jeho svieža ovocná vôňa. 
Odličuje sa s ním príjemne. Pri troche trpezlivosti si poradí aj s Maybelline riasenkou, ktorá mi s bežnými micelárkami vôbec nejde odstrániť. Mliečko neštípe v očiach a v celku rýchlo sa vsakuje do pleti, takže nezanecháva "ulepený" pocit. 

Ovos, ktorý by mal zabrániť začervenaniu pleti, v mojom prípade príliš veľa vody nenamútil, pretože ako po iné razy i tentokrát som mala tvár ako Hellboy 😈
No nenechajte sa tým odradiť.


Po odlíčení je pocit na pleti podobný ako po nanesení ľahkého hydratačného krému, čo ma veľmi baví. Myslím, že rozhodnutie návratu k odličovacím mliekam sa osvedčilo a určite si tento "Eko zázrak" zadovážim znova.


Komentáre