Kamarátky odporúčajú ...

Pred pár týždňami som poprosila pár z mojich kamarátok o to, aby vybrali jeden produkt, ktorý ich v poslednom čase zaujal a považujú ho za svoj najobľúbenejší. Až keď mi začali od nich chodiť spätné reakcie, uvedomila som si, že sama by som mala problém vybrať jediný naj výrobok z celej zbierky kozmetiky, ktorú mám doma. 
Baby sa našťastie s mojou výzvou popasovali a vytvorili zostavu rôznorodých kozmetických pomocníkov. Už od začiatku sú dievčatá pre môj blog veľkým prínosom. Od kedy som si blog založila, zásobujú ma vzorkami, novinkami z drogérie a dávajú mi neustále tipy a nápady. 

Ak Vás zaujíma ich aktuálne Number one, čítajte ďalej: 



Lucka: 
Nebolo ľahké vybrať jeden obľúbený produkt, ale nakoniec som zvolila najlepší suchý šampón, aký som zatiaľ vyskúšala. Je od značky Klorane. Vlasy nezaťaží, príjemne osvieži, odmastí a efekt vydrží v pohode celý deň. 
Myslím, že majú na výber tri druhy - na mastné vlasy, s ovseným mliekom na všetky typy vlasov, ktorý používam ja a na hnedé vlasy. Je dostupný aj ako cestovné balenie do kabelky. 





Tinka:
Klasické laky mi vydržia dva maximálne tri dni. Chodiť manikérke tiež nebolo najšťastnejšie riešenie. Jednak to každý mesiac pocítila peňaženka a po dvoch týždňoch už odrastené gélové nechty nevyzerali vôbec príťažlivo a upravene :) 
Našťastie Sally Hansen laky vyriešili moju dilemu či chodiť manikérke alebo nie. Majú efekt gél laku a vydržia 7 - 10 dní. Dávam palec hore. Nič lepšie som zatiaľ na trhu nevidela.







Evka:
Krém na ruky od Yves Rocher obsahuje prírodné bio zložky, ktoré ruky regenerujú a chránia. Rýchlo sa vstrebáva, nelepí a zmestí sa do kabelky. Páči sa mi, že je v tégliku, vďaka čomu nevyjde ani kúsok nazmar. Vyhovuje mi aj jeho diskrétne, tiché otváranie, čo sa občas hodí :)




Mima: 
Kaderníčka mi poradila prírodné šampóny od výrobcu Sante. V ponuke je viacero druhov, ale iba rada v tubách ako jedna z mála bio, bez silikónov, neobsahuje SLS, SLES, resp. na iný ona ani ja zatiaľ nenarazila (ostatné bio šampóny SLS, SLES obsahujú, i keď z menej závadného pôvodu - z kokosového oleja).
Pre mňa je TOP - Sante volume šampón s výťažkom z piva a henny. Pokožka ma nesvrbí, vlasy sú leskejšie a nadýchané, pomalšie sa mastia a ako nečakaný bonus mi začali dorastať stále nové a nové rýchlo rastúce vlasy. Rovnaké účinky zaznamenali aj ďalší, ktorí ho vyskúšali :)




 Neviem ako Vy, ale ja mám v pláne si v najbližšej dobe 
zadovážiť všetky spomínané produkty a vyskúšať ich.

Zaujal Vás niektorý?


Komentáre

  1. Mala som dávnejšie suchý šampón Klorane na mastné vlasy a bol to asi najlepší suchý šampón na svete. Jednoducho vlasy nielen odmastil, ale dodal im objem, boli krásne nadýchané a jedným slovom úžasné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada, že si mala podobnú skúsenosť.
      Keď miniem Batiste, určite Klorane vyskúšam :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára