PLEVA CZ kozmetika od včielok

Počas predchádzajúceho víkendu sme s kamarátmi navštívili južnú Moravu. Napriek nepriaznivej predpovedi počasia, nám nakoniec všetky plánované výlety do okolia vyšli, hoci teploty neboli práve príjemné, jarné ako sme dúfali.
V meste Mikulov sme na námestí natrafili na malý obchodík s prírodnou kozmetikou. Predajňa bola spojená schodiskom aj s reštauráciou, kde sa varilo z čerstvých miestnych surovín. Bohužiaľ, boli sme tam práve v čase jarmoku a obeda, kedy bolo v meste veľa turistov, takže sme nenašli voľný stôl. Napriek tomu som však neodchádzala sklamaná, pretože som si odniesla dva skvelé prírodné produkty od českej kozmetickej značky PLEVA. Firma sa špecializuje na spracovanie liečivých včelích produktov, ako je med, peľ, materská kašička, propolis a včelí jed. Áno, čítate dobre, jed.
K výrobe potravinových doplnkov aj kozmetiky, za prijateľné ceny, používajú kvalitný český med.



Zaujali ma najmä výrobky s propolisom, 
ktorý je známy svojimi protizápalovými a antibakteriálnymi účinkami. 


Ako prvé som siahla po zubnej paste. Som totiž strašný fanatik do čistenia zubov a ich starostlivosti, čo vychádza najmä z môjho vekom narastajúceho strachu zo zubára. Preto čokoľvek čo sľubuje, aspoň okrajovo menej kazov, menej vŕtania a krvácajúcich ďasien, je pre mňa požehnaním. 
Cena: 2,85 €/75 g.

Popis na obale: Má osviežujúce, dezodoračné a upokojujúce účinky, používa sa pri ochorení paradentózou. Propolis spevňuje ďasná, ničí baktérie a zastavuje ich rast, pôsobí protizápalovo, zmierňuje bolesť, podporuje hojenie.




Odkedy som si ju doniesla domov, odstavila bokom všetky drogériové pasty na zuby.
Farba produktu je piesková, ale v ústach sa rýchlo zmení na bielu penu, takže sa nemusíte obávať nepekných škvŕn v umývadle.
Má príjemnú sladkú, no zároveň sviežu chuť a v ústach zanechá po čistení veľmi príjemný pocit.

Malé upozornenie: pri nanášaní na kefku je pasta lepivá a ťahá sa ako med :)


Ďalším úlovkom bolo pleťové mlieko s propolisom. Cena: 3,30 € / 100 g 
Kúpila som dve fľaštičky - pre maminu a sestru ako darček. No napokon bolo celkom ťažké sa s nimi rozlúčiť a nevyskúšať ich. Hneď ako sme odovzdala suveníry a darčeky rodine, začala som zisťovať, ako sa viem k tejto kozmetike dostať aj u nás na Slovensku. Našťastie, značka PLEVA má českú aj slovenskú stránku s eshopom, kde sa dajú všetky ich výrobky ľahko objednať.
Preverovala som aj komunikáciu s obchodom a sú veľmi promptní a ochotní.
Okrem iného sršia nie len dobrými nápadmi na výrobky, ale aj vtipom.
Na môj dotaz, kedy bude na sklade pleťové mlieko s propolisom, mi do pár minút napísali email:

Dobrý deň Veronika, 
možno by ste  sa mohli venovať vešteniu, pretože presne v tieto minúty naskladňujeme. 
Dopytovaný tovar je už skladom a je možné ho objednať :)
Ak by ste mali akékoľvek otázky, neváhajte sa na nás obrátiť. 
Prajeme krásny deň.

Popis na obale: Obsahuje propolisový extrakt, ktorý pomáha udržiavať pleť pružnú, zabraňuje vysychaniu, a tým ju udržiava sviežu a hladkú. Používa sa na večerné vyčistenie uhrovitej pleti, na ošetrenie pleti po kúpaní, po holení, na odlíčenie.






Zaujal Vás niektorý z hore uvedených výrobkov?

Máte so značkou PLEVA osobné skúsenosti?


Komentáre

  1. Ja som od nich niekedy davno mala krem a bola som spokojna, ale v plynuti casu som nejako pozabudla ze su... :) Dakujem za pripomenutie! :)
    P.S. Nie ze sa tomu vesteniu zacnes venovat!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemáš zač, Luci :) V toľkom množstve značiek sa ľahko zabudne a hlavne, keď nie sú len tak bežne dostať v obchodoch.
      Krémik tiež rada vyskúšam. Dokonca robia aj horkú čokoládu s medom. To bude zdravé? Čo myslíš? Hmmm :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára