Nivea Make-up starter

Nivea prišla na trh s novými odľahčenými krémami na tvár - Nivea Care a Make-up starter.
O tom druhom by som Vám dnes rada napísala pár slov.

Krém Make-up starter slúži ako podkladová báza, ktorá pleť vyhladí, zjednotí a pripraví na nanesenie makeupu. Dodáva pleti hĺbkovú hydratáciu a je obohatený o vitamíny a prírodné výťažky z lotosu.

Na výber máte dva druhy:
1. pre suchú a citlivú pleť 3,90 €/ 50 ml notino.sk
2. pre normálnu a zmiešanú 3,80 €/ 50 ml notino.sk, ktorý mám vyskúšaný.



Krém má plastový biely obal s klasickým modrým logom Nivea. 
Názov značky nájdete aj na viečku, a tak ho v zásuvke medzi ostatnými krémami ľahko rozoznáte.



Po otvorení zacítite citrusy, ľahký letný vánok a rána pri mori :)
Jeho vôňa sama o sebe Vás hneď ráno preberie. 
Je ako dávka citrónovej vody - životabudič pre Vaše bunky.

Konzistencia krému je riedka, gélovitá - trochu mi pripomína huspeninu.
Ako sľubuje na obale: vďaka ultraľahkému zloženiu  sa vstrebe počas jednej minúty.
S tým môžem naozaj súhlasiť. Po nanesení sa rýchlo vpije do pokožky
a zanechá na nej príjemný pocit bez mastného filmu. 
Pleť je hebká, vyhladená a svieža.


Po použití je tvár ihneď pripravená na nanášanie makeupu. Ja momentálne používam kombináciu dvoch makeupov - Bourjois Healthy mix 51 a Catrice Hd liquid coverage 020. Namiešam z nich ideálny odtieň a zároveň spolu skvele fungujú. Bourjois pleť hydratuje a Catrice ju zmatní, ale nie natoľko, aby zaliezal do vrások a vysušoval ju (čo by robil pri samostatnom použití).
Či Makeup starter predlžuje životnosť makeupu počas dňa Vám nezaručím. Výrobok
nič také nesľubuje ani na obale a mne väčšinou líčenie vydrží na pleti celý pracovný deň,
t.j. asi 8 hodín a ani tentoraz som s tým nemala problém.

Nivea Makeup starter je výbornou voľbou na leto. Ideálny bude najmä pre mladšiu, normálnu alebo mastnejšiu pleť. Ak hľadáte ľahučký krém, ktorý Vám uľahčí dennú starostlivosť, nezaberie Vám jeho aplikácia veľa času a zároveň zanechá tvár hydratovanú a sviežu, určite ho vyskúšajte. 




Komentáre

  1. Veľmi zaujímavý produkt. Na krémoch nemám rada, ak sa dlho vstrebávajú do pleti, takže tento by som asi ocenila :D už som ho videla aj na iných blogoch a začínam uvažovať, že si ho zaobstarám :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nikuš, na leto bude ideálny. Mám známu, ktorá si kupovala už tretie balenie. Tak to už čosi napovie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára