Mono tiene z H&M

Minulý víkend som po dlhšom čase zašla na nákup do Avionu.
A hoci ma tentoraz obišla nákupná horúčka, skôr som sa medzi 
regálmi bezradne motala, nakoniec som predsalen neodišla naprázdno.


Pohár: 9,90 €  H&M
Mono tiene: 5,99 € H&M
Slnečné okuliare: 12,99 € C&A


Ako vidno - načisto som prepadla jednorožcom a kdekoľvek ich zbadám rovno sa s nimi rútim k pokladni. Som ukážkový príklad stádovitého zákazníka podliehajúceho trendom 😍😄
V H&M som si preto zadovážila pohár so slamkou, ktorý mi bude v práci každý deň pripomínať, aby som nezabudla na pitný režim. Predsalen sa blíži leto a ja mám v pití vody dosť velký deficit. Pekne som si to zdôvodnila, že áno?

Moje ďalšie kroky viedli k stojanu s očnými tieňmi.
Zaujali ma dva odtiene - béžovo zlatý Cuvée Rosé a tmavý bronzový s názvom Couverture.
Keďže moja dilema nemala konca, rozhodla som sa vziať obe a kombinovať ich.

Sú to perleťové farbičky s krásnymi studenými odleskami

Tiene majú plastový obal v zlato - čiernom prevedení s klasickým vyklápacím otváraním.
Viečko má v strede vyrazené logo značky a z časti je priehľadné, vďaka čomu máte prehľad o aký tieň sa jedná bez toho, aby ste ho museli zakaždým otvárať.

Obaly sú malé, skladné a ľahučké, preto sú vhodné aj na cesty (hmotnosť 1,8 gramu).



Odtieň Couverture - detail


Odtieň Covée Rose - detail
Oba tiene majú nádherné studené odlesky. Vďaka ich mastnej konzistencii vôbec neprášia. Štetce si však s nimi neporadia a pri líčení je potrebné použiť prsty. Tie ľahko prenesú pigment rovno na očné viečko.



Prvotný efekt na očiach je prekrásny. Hnedé a béžové odtiene rozžiaria Váš pohľad a podčiarknu prirodzenú farbu očí. No počas dňa sa tiene začnú zhlukovať do záhybov a jemne strácajú na intenzite, čo je za cenu 6 euro v celku škoda. Dnes si už viete za podobnú cenu kúpiť slušnú paletku oveľa kvalitnejších tieňov.

Ak sa predsalen rozhodnete H&M tiene vyskúšať, nezabudnite použiť kvalitnú podkladovú bázu.


Máte už doma niečo z H&M kozmetiky? 
Ako ste s ňou spokojné?


Komentáre

  1. Mám doma jeden stín, takový khaki a není špatný, ale mohl by být také o dost lepší :D
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ich určite oba budem ďalej používať, ale za tú cenu som naozaj čakala viac :)
      ale farby majú v hm nádherné na výber!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára