DERMACOL - SELFIE MAKE-UP

Ak si robíme selfie fotografie je to podľa odborníkov znakom duševnej choroby. Úprimne sa priznám, ja si ich robievam a každý like ma poteší. Takže so mnou isto nie je všetko v poriadku, to mi je jasné. Okrem toho som sa pred pár dňami dočítala, že ak sa priatelím so svojím expriateľom som psychopat a manipulant. Odvedy mám strach sama zo seba a dávam si pozor, hlavne keď narábam s ostrými predmetmi.

No, ale aby som sa vrátila k selfie..... značka Dermacol má novinku pre všetkých duševne chorých. Je to Selfie make-up 2v1.



Sú v ňom dve hlavné zložky - podkladová báza a makeup. Podkladová báza vyhladzuje jemné vrásky, vypĺňa póry a následne zafixuje makeup na tvári. Druhá zložka - makeup - pleť farebne zjednotí a dokonale zmatní. Nie je už potrebné použiť púder. Na výber máte v drogériách 4 odtiene. Ja som si vybrala odtieň číslo 2. V tube vyzerá tmavo, ale akonáhle sa rozotrie, splynie s pleťou. 




Má penovú konzistenciu, preto nesteká, ani sa po nanesení nelesknete. Takéto makeupy mi vyhovujú najviac. Už minimálne dva roky používam penový makeup od Catrice a som s ním veľmi spokojná. Preto som neváhala a siahla aj po Selfie, ktorý má však o čosi menšiu kryciu schopnosť ako Catrice. Nedostatky na tvári kryje stredne, ale vydrží naozaj celý deň. Môžte sa na neho spoľahnúť. Podkladová báza očividne robí čo má.

Podkladová báza tvár vyhladí a makeup zmatní


Makeup stojí približne 7,70 euro. Jediné, čo mi trošku prekáža je jeho veľkosť /25 ml/. Mám pocit, že tuba je len jemne naplnená a makeup sa rýchlo míňa. Jeho vlastnosti sú však výborné.

Odporučenie: Večer si tvár dôkladne odlíčte, lebo makeup v sebe vďaka podkladovej báze obsahuje silikóny, ktoré Vám upchávajú póry. Kvalita pokožky sa môže pri nedostatočnej starostlivosti zhoršiť.



Komentáre

  1. No Ronas! :) Ake profi?! :) Aj ked mna si nalakala skor na ten penovy od Catrice kedze na Teba uz dva roky pozeram aku mas krasnu plet! :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aky odtien pouzivate od catrice?

      Odstrániť
    2. Penovy od Catrice je skvely. len je skor na normalnu a mastnu plet. urcite nie na suchu. Ak mas Luci nahodou suchu plet, tak potom dobre kryje aj tekuty od Max factor.

      Odstrániť
  2. Uvod vzbudzujuci zaujem ;-D napriek vsetkemu v nom uvedenemu si recenziu zmakla :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára