MANUFAKTURA

Manufaktura je česká značka, ktorá využíva pri výrobe svojich produktov ingrediencie typické pre ich krajinu ako je chmeľ, víno, karlovarská žriedlová soľ, slivky, marhule, jablká a pod. Na Slovensku majú deväť predajní. V Bratislave ich nájdete v obchodnom dome Centrál a Avion. Ich sortiment pravidelne rozširujú o nové produkty. V tomto období je to napríklad sedmokrásková rada kozmetiky, ktorá obsahuje olej na tvár, peelingovú masku a hydratačný fluid s kyselinou hyalurónovou.

Medzi mnou vyskúšané produkty patrí pivný šampón, ktorý je asi najtypickejším produktom pre značku Manufaktura. Okrem piva obsahuje panthenol, obilné klíčky, lanolín a rašelinu. Pri dlhodobom používaní by mal podporovať rast vlasov, zmierniť ich lámavosť a navrátiť prirodzený lesk. Hneď pri kúpe ma zaujal jeho krásny obal. Manufaktura si dáva záležať na dizajne svojich výrobkov a v kúpelni sú výborným doplnkom.

Šampón jemne pení a nádherne vonia. Kedže moje vlasy sú dosť suché a zničené pravidelným žehlením a farbením, bola som si hneď pri prvej príležitosti dokúpiť z pivnej rady kondicionér v snahe vlasom dodať viac živín. Hoci vlasy veľmi pekne voňali a mali na pohľad väčší objem boli naďalej suché a krepovité. Preto by som pivovú radu odporučila skôr pre mastné a normálne vlasy bez lesku. So šampónmi od tejto značky to však nevzdávam a skúsim najbližie vínnu radu, ktorá by mala byť presne pre môj typ vlasov.

Pivný šampón je vhodný pre mastné a normálne vlasy bez lesku


Z pivnej rady mám doma denný pleťový krém, s ktorým som naopak veľmi spokojná. Je mastnejší a hutnejší, vhodný práve na zimné mesiace. Nanášam si ho každé ráno na tvár a krk. Chvíľku trvá kým sa vstrebe do pleti, no ten čas využívam na to, aby som sa očesala alebo vypila čaj :) Potom nanášam podkladovú bázu a makeup. Tvár je celý deň hydratovaná, aj napriek chladnému počasiu. Krém obsahuje pivovarské kvasnice, bambucké maslo a panthenol. Má 75 ml a kúpite ho za necelých 8 €. Mám ho mesiac a príliš z neho neubudlo, takže predpokladám, že mi vydrží na celú zimu.

Výborný krém do chladného počasia
Úplnou novinkou je bb krém od značky Manufaktura. Na predajni Vám dajú zadarmo vzorky tmavšieho aj svetlejšieho bb krému, aby ste si neskôr mohli kúpiť ten správny odtieň a vyskúšali si na pleti jeho účinky.  Domov som si preto priniesla vzorky a vyskúšala svetlejší odtieň. Sadol mi výborne. Nebolo vidieť žiadne prechody medzi tvárou a krkom.

BB krém obsahuje kombináciu denného krému a ľahkého makeupu. Naozaj veľmi ľahkého, tvár iba jemne zjednotí, zhydratuje a čo ma veľmi príjemne prekvapilo zmatní. Pri iných značkách BB krémov som sa stretla skôr s tým, že tvár rozjasnili, takže pleť ostala lesklá a mastná.
Krycia schopnosť tohto českého produktu je však nulová. Preto by som ho odporučila pre tie z Vás, ktoré makeup nepoužívajú, ale chcú mať tvár zhydratovanú a zjednotenú.

Zvážila by som jeho kúpu na letné mesiace a výlety, kde nemáte príliš chuť tráviť čas maľovaním.
Cena je 8,30 €/50 ml.

Manufaktura BB krém
s bambuckým maslom - na foto tmavší odtieň medium dark

                                     Máte svoj obľúbený produkt od značky Manufaktura?

Komentáre