Silná dvojka pre mihalnice

  Sú produkty, pri ktorých čakáme zázraky na počkanie. Nie vždy to vyjde. No dnes Vám predstavím dvojku, ktorá ma veľmi príjemne prekvapila.



Sérum FacEvolution Hair plus je tekutá očná linka na rast mihalníc a obočia. Obsahuje vysoko aktívne biopeptidy, vitamíny A, C a E, panthenol, kvetinové a ovocné výťažky. Používam ho tretí mesiac. Prvé štyri týždne som si ho nanášala každý večer pred spaním ku koreňom mihalníc. Posledný mesiac ho používam už len dvakrát do týždňa a vualáá mihalnice naozaj narástli. Tip som mala od mojej dobrej kamarátky, ktorá si účinky tohto zázračného séra vyskúšala a so svojimi dlhými mihalnicami bola dokonalou chodiacou reklamou. Cena je docela vysoká, ale keď som si porovnala koľko by ma stálo každý mesiac chodiť na nalepovanie umelých mihalníc musím uznať, že toto je lepšia investícia.




Ak sa v drogérii zúfalo prechádzate medzi kozmetikou a hľadáte perfektnú maskaru potom Vás úplne chápem. Donedávna som mala rovnaký problém. Až kým som nenašla maskaru Maybelline - Lash sensational.  Má zahnutý kartáčik. Z jednej strany má krátke, nahusto posadené štetinky, ktoré riasy oddelia a tie dlhšie ich krásne predĺžia.

Riasy natočí, oddelí, zahustí, neotláča sa a vydrží celý deň.


 Zahnutý kartáčik má ten správny tvar na vytvorenie krásnych rias

Máte aj Vy svoju obľúbenú maskaru?

Komentáre