NIVEA - TOP 3


Nivea je kozmetická značka, s ktorou som vyrastala. Ihneď sa mi v mysli vybaví jej tmavomodrý obal a typická jemná vôňa. Vedeli ste, že jej prvý produkt vznikol v roku 1911 a už o tri roky bola táto značka rozšírená po všetkých kontinentoch? To všetko vďaka objavu Euceritu, ktorý umožnil spojiť vodu a olej. V tomto článku by som Vám rada predstavila moje 3 TOP produkty od tejto značky.

3.
Na tretej priečke je u mňa sprchový gél, ktorý obsahuje 55% oleja a vďaka tomu moja pokožka netrpí pri každom sprchovaní. Je mastný, olejový a krásne, hrejivo vonia - akoby ste boli na masáži v luxusnom salóne. Nivea produkty ma nikdy nesklamali a aj v tomto prípade potvrdili, že výrobcovia vedia, čo ľudia so suchou pokožkou potrebujú. V drogériách je týchto produktov veľmi málo, takže nie je príliš s čím porovnávať. Väčšinou sú na trhu sprchové gély s malou kvapkou oleja.

Samozrejme, i tak si zimné mesiace žiadajú nakrémovať sa po sprchovaní. Mne sa však občas stane, že na to zabudnem alebo jednoducho nemám čas, ale vďaka tomuto gélu má pokožka dostatok vlahy prežiť tých pár hodín bez krému. Takže za mňa TOPKA!

Sprchový, olejový gél je ideálny pre suchú pokožku.

2.
Na druhom mieste ja tiež spojenie oleja a vody a to nie hocijakej, ale s výťažkami z nevädze :D 
Tá ošetruje očné okolie a chráni riasy. Dvojfázový odličovač je ideálny pomocník na večer.
Obe zložky premiešate, nakvapkáte na vatový tampón, chvíľu pridržíte na viečkach a zotriete. V očiach vôbec neštípe ani nedráždi jemnú pokožku v okolí očí. Makeup s ním zíde dole veľmi rýchlo a olej Vám zanechá tvár jemnú a nevysuší ju. Vrelo odporúčam!

Dvojfázový odličovač odstráni i vodeodolnú riasenku a makeup.

1.
Nivea univerzálny krém používam už minimálne 20 rokov, preto mu právom patrí prvá priečka. Odkedy si pamätám bol doma na poličke a používala som ho na tvár, pery, lakte aj kolená, vždy keď som potrebovala. A je mojím spoločníkom dodnes. Má čestné miesto v mojej kúpelni, pri cestovaní aj v práci. Používam ho dokonca každé ráno a večer ako očný krém. Žiadny iný nepotrebujem. Po celom dni mi tvár upokojí a ošetrí. Kúpite ho v 30 - 400 ml baleniach. Vhodný je pre všetky typy pleti.

Univerzálny krém pre deti aj dospelých.




Máte aj Vy obľúbenú trojku produktov od značky NIVEA?


Komentáre