Makeup Catrice a Max factor

Makeup má skvelú funkciu, ak je použitý s citom. Zjednotí pleť, ukryje nedostatky a zrazu je tvár ako plátno pripravené pre maliara, aby mohol tvoriť. Otázka znie: "Bude to abstraktné dielo alebo precízne namaľovaný obraz s jemnými líniami?"

V líčení to nie je nutné preháňať. Nemusíme si kontúrovať tvár a nos, aby pôsobili užšie, ani pumpovať pery kvôli trendom. Nemusíme zakrývať pehy, ktoré nám v lete vyskočili na nose. Je to dievčenské a krásne. Buďme sami sebou! Použime makeup iba na to, aby sme zvýraznili to, čo na sebe máme radi a zakryli malé chybičky krásy. Nerobme zo seba tuctové krasotinky.

Keď sledujem tutoriály na youtube, najviac ma fascinuje tá fáza, keď si modelka nanáša prvú vrstvu makeupu. V tom momente sa mi zdá, že k dokonalosti stačí už len zopár úprav. Trochu farby na líčka, upraviť obočie, lesk na pery a môžeš dobiť svet. No väčšinou vidím ako odrazu nánosy líčidiel zmenia jemné dievča na Kim Kardashian alebo akýsi klon Pamely Anderson. Trendy jednoducho nepustia.

Naštastie, mám však pocit, že Slovenky vedia čo im pristane a nosia prirodzené, jemné líčenie.

Rada by som Vám v tomto článku predstavila túto fantastickú štvorku.



Mojím dlhoročným spoločníkom je zmatňujúci penový makeup od Catrice odtieň Light Beige 025. Je vhodný najmä na normálnu a mastnú pleť. Na suchej môže zvýrazňovať vrásky a suché miesta. Mne však dokonalo vyhovuje. Už jedna vrstva ukryje kruhy pod očami, vyrážky aj akékoľvek fliačiky na tvári. Podľa názvu na obale, by mal vydržať 12 hodín. To je asi veľká výzva pre akýkoľvek makeup. Mám odskúšaných 7 hodín, počas ktorých drží výborne. Viac od neho neočakávam. Ak mám dlhší a náročný deň mám ho pre istotu v kabelke a po niekoľkých hodinách opravím čo treba. V DM ho zoženiete za približne 5 euro.
Penový makeup od značky Catrice pre dokonalý vzhľad
Penová, ľahučká konzistencia 

Varianta pre suchú pleť je tekutý makeup od Max factor Lasting Performance. Vlastne je vhodný na akýkoľvek typ pleti, dokonca aj pre citlivú, pretože je neparfumovaný. Treba si ho samozrejme vyskúšať, ale všeobecne je veľmi obľúbený. Ja som ho objavila vďaka mojej sestre. Už pri prvom nanesení som bola prekvapená ako výborne kryje. Tvár ľahúčko zmatní, treba ju už len jemne prepúdrovať. Rovnomerne sa rozotiera a neupcháva póry. Občas T zónu zmatním Catrice penovým makeupom a mám tvár ako z Photoshopu na celý deň. Sú výbornou dvojkou. 
Cez internet ho zoženiete za približne 8 euro.


Výborný makeup pre všetky typy pleti

Ďalším skvelým pomocníkom je púder od Catrice All matt. Nepráši, tvár zmatní a jeho púdrová farba je veľmi prirodzená. Na nanesenie používam štetec od Ebelin. Má husté, jemné štetinky. Viem, že tieto štetce sú dosť kritizované najmä pre svoju vysokú cenu. Mne sa podarilo kúpiť si ich v zľave. V Rakúsku mali dokonca pred pár dňami pár kusov vo výpredaji za necelých 2,50 euro.  





 Aký makeup obľubujete Vy?

Komentáre

Zverejnenie komentára