Prvé dojmy z kozmetiky NYX

Začiatkom októbra bola otvorená v Bratislavskom Auparku prvá kamenná predajňa NYX na Slovensku. Značku založila v Kalifornii v roku 1999 filmová maskérka Toni KO a od r. 2015 je súčasťou portfólia L´Oréal.   
Keďže sa ich kozmetike nevyhýbajú ani  profesionálni vizážisti a maskéri, išla som do Auparku s veľkými očakávaniami.
Predajňa má prevažne čierny interiér, no o to výraznejšie pôsobia všetky tie farbičky v stojanoch. Výborné je, že ku každému produktu majú testery a všetko potrebné na odlíčenie.

Anonymita zákazníkov zaručená :D  

Zaujali ma lesky na pery, pri ktorých však stálo najviac zákazníčok a bolo ťažké sa k nim prebojovať. Majú veľmi pozitívne recenzie, takže určite budem nabudúce bojovať tvrdšie. Okrem toho ma lákali paletky očných tieňov, tých mám však momentálne dosť, takže som sa ovládla...
Okej, nebolo to celkom tak. Zásluhu má na tom moja sestra, ktorá ma v pravý čas zastavila :)

Čo nakoniec teda skončilo v mojom nákupnom košíku?

Lícenka Pink the town.





Je to nádherná matná farbička, no názov celkom nezodpovedá skutočnosti, kedže má skôr oranžový podtón. Je výborne pigmentovaná a nepráši. Páči sa mi elegantný čierny obal s mašličkou, čo pôsobí hravo a dievčensky. Ak trafíte v predajni správny odtieň, kvalitou Vás nesklame. Na tvári má dobrú výdrž a sýtu farbu, stačí jemný ťah štetcom a efekt je zaručený!
Kúpite ju približne za 9 euro/ 4,5 g.








Najmä kvôli cene som siahla po očnom tieni v maličkom 1,5 gramovom balení. Vybrala som si odtieň HS79 Illusion - čo je hnedá farba so zlatým odleskom. Hoci pri testovaní na ruke vyzeral krásne pigmentovaný, na očných viečkach to až taká sláva nebola. Farba je slabučká, rýchlo začne z viečka miznúť a zaliezať do vrások. Škoda. Cena: 2,90 euro.






Pre lepšiu predstavu, som Vám urobila pár fotiek s týmito produktami priamo na tvári. Na obrázku sú líčka menej výrazné, hoci som sa ich snažila navrstviť. Naživo je farba sýtejšia.


Makeup Catrice, líčka NYX Pink the town, špirála Maybelline Lash Sensational,
pery - balzam La vera, tiene NYX Illusion

Po nanesení vyzerajú tiene krásne, ale nemajú veľkú výdrž

Aké máte Vy skúsenosti s kozmetikou NYX?







Komentáre

  1. Vsimla som si, ze vela bab pise pri ocnych tienoch - s podkladovou bazou maju dobru vydrz. zatial ju obchadzam.. naco dalsiu chemiu na tvar, ale mozno raz za cas, ked je na to prilezitost, by sa po nejakej zislo pozriet..

    TAKZE, mame namet na dalsi nakup a recenzku ;D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež nepoužívam podkladovú bázu pod očné tiene. Pri paletkách od Makeup revolution s výdržou tieňov nemám najmenší problém. Držia celý deň. Ale už si druhá čo by si žiadala recenziu na bázu pod tiene. Skúsim sa na to pozrieť :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára