Môj balíček z pinkpanda.sk

V minulom článku som Vám sľúbila napísať viac o mojom nákupe na stránke pinkpanda.sk.

Čo je teda pinkpanda? Je to eshop plný super výrobkov svetových značiek, ktoré nie sú testované na zvieratách. Nájdete tu zahraničnú kozmetiku, ktorú bežne v kamenných obchodoch nezoženiete, produkty na starostlivosť o telo a tvár, sviečky, štetce a kozmetické doplnky. Naozaj široký výber a to za prekvapivo nízke ceny. Okrem toho máte možnosť produkty skúšať 44 dní a ak Vám nevyhovujú, môžte ich vrátiť. Sklad produktov majú v Slovinsku, takže balík nepríde do jedného - dvoch dní ako ste zvyknuté na iných eshopoch. Doba čakania je však maximálne 5 pracovných dní. Ja som svoju objednávku urobila v nedeľu večer a už piatok ráno mi poštár zásielku priniesol do práce.

Aká je cena poštovného?
3,20 euro a znižuje sa v závislosti od výšky objednávky. Ak objednáte nad 20 euro platíte za doručenie 1,95 €, nad 50 € už je zdarma. Ja som si objednávku spojila s mojou sestrou. Dostali sme v balíku aj zľavový kupón na ďalšiu objednávku. A tak tuho rozmýšľame, čo si kúpiť najbližšie. No bolo nám to treba? :D

Čo mi v balíku od pinkpanda prišlo?

Stavila som na značku Golden rose, ktorá ma zaujala hlavne cenou a širokým sortimentom kozmetiky. Mali presne to, čo som hľadala. Napríklad tento nádherný rozjasňovač v tyčinke, odtieň 02 Bright pink - ideálny do kabelky. Je krémový, nádherne pigmentovaný a na tvári "nekričí" ako iné rozjasňovače. Je to iste konzistenciou, ale hlavne príjemným ružovkastým nádychom, ktorý s pleťou splynie, no zároveň odráža svetlo, ktoré dopadá na tvár. Jedným slovom luxus!
Cena 5,80 €.





Pri značke Golden rose som ostala aj pri výbere riasenky na obočie. Pri tomto slovnom spojení mám hneď pred očami manželov výraz v tvári: "Čo pre Vás ženy ešte nevymyslia?!" Ale na našu obranu - je to naozaj praktická vecička. V jednom kroku si obočie rozčešete, jemne vyplníte medzierky v obočí a zafixujete. Zistila som, že s riasenkou vyzerá obočie omnoho prirodzenejšie ako keď ho vypĺňam púdrovými produktami. Ak ste doteraz obočie pri líčení neriešili s Golden rose maskarou ozaj nič nepokazíte. Výber odtieňov majú od 01 - 07. Ja som si vybrala č. 02. V prvom momente po rozbalení som sa zľakla, že je to príliš svetlý odtieň. No mýlila som sa. Je ideálny. Má maličký štetec, takže sa s ním veľmi dobre manipuluje. Cena 4,90 €.




Tretím výrobkom v balíčku bol rúž od Makeup revolution The one, ktorý som Vám predstavila v predchádzajúcom článku TOP 5 Pod paľbou farieb.




Ako poslednú som si nechala poslať kozmetickú taštičku od značky W7. Má nádherný dizajn. Je na nej zobrazený Londýn, no v trošku ružovejších farbách :) Je priestranná, takže sa mi do nej pri cestovaní zmestí celý môj kozmetický svet. A že nie je malý, to je Vám asi všetkým jasné! Už sa teším na decembrovú chatu, kam si ju vezmem so sebou.


Zaujal Vás niektorý z horeuvedených produktov? Ak áno, napíšte mi.

Stránku pinkpanda.sk navštívte iba na vlastné riziko :D


Komentáre