TOP 5 - pod paľbou farieb

V histórii boli rúže milované aj zatracované. Ich korene siahajú až do starého Egypta a boli také obľúbené, že sa s nimi ženy nechali aj pochovávať. Hoci práve nebezpečné látky obsiahnuté v tedajších farbičkách ich mohli do toho hrobu paradoxne dostať. V období stredoveku boli rúže cirkvou zakázané a ženy ktoré ich používali sa dostávali do rúk inkvizície pre podozrenie z čarodejníctva. Na výslnie sa dostali znova v období renesancie, keď bola v móde bledá pleť a výrazné červené pery. Vo Francúzsku ich používali dokonca aj muži.

Dnes sú opäť veľmi obľúbené. A právom. Nielen, že s nimi vyzeráme upravene, pery tiež hydratujú a chránia pred UV žiarením. Veľkou výzvou však je nájsť správny odtieň, ktorý bude Vašej tvári lichotiť. Toto sú moje obľúbené odtiene a značky:
Zľava: Milani, Rimmel, Rimmel, Makeup Revolution a Essence


Jednotkou je u mňa určite značka Milani. Je to americká kozmetika inšpirovaná talianskym Milánom. Natrafila som na ňu pred rokom na Interbeauty v Bratislave. Kúpila som si od nich svoj prvý rúž v odtieni č. 74 Matte Darling. Ako napovedá názov je matný, no pery vôbec nevysušuje a má výbornú výdrž na perách. Jeho vôňa mi pripomína sladučkú vanilku s troškou mäty. Má sýtu ružovú farbu v studenom odtieni, takže veľmi dobre pristane bledej pokožke. Cítim sa s ním výborne aj cez deň. V drogériach ho nezoženiete, no na eshopoch je neskutočný výber rôznych odtieňov. Ceny sa pohybujú od 5 euro vyššie, čo je naozaj výborná cena za neskutočnú kvalitu. S jeho kúpu určite neváhajte!


Lacnou alternatívou v DM drogériách je značka Essence. Cena ma zlákala ku kúpe ich rúžu Long Lasting odtieň 26, čo je dokonalá fialková farba s kvapkou šedej. Výborná pigmentácia a hydratácia - akoby ste si naniesli na pery balzam. Výdrž je slabšia. No na bežné nosenie a zhydratovanie pier s krásnym odtieňom je super. Určite si ho kúpim znova.



Mojím najnovším úlovkom je rúž od Makeup Revolution The One. Prihodila som si ho do košíka na stránke pinkpanda.sk, aby som ušetrila niečo na poštovnom zo Slovinska (viac o nákupe na pinkpanda napíšem v ďalšom článku). Stál ma necelé dve eurá, takže nebolo prečo váhať. Je to nude farbička. Tieto bledučké odtiene sú trošku zradné, lebo zvýrazňujú vrásky na perách a suché miesta. Preto treba mať pery perfektne zhydratované. Ja si ich natieram okrem balzamov aj Niveou. Tento rúž dá vyniknúť výraznému líčeniu očí. Nečakajte veľkú výdrž, ale za tú cenu to nie je prekvapujúce. V mojej zbierke sa však určite nestratí.


Teraz trošku renesancie z mojej zbierky. Kamarátky ma volajú Snehulienka a tieto tmavé odtiene ešte viac zvýrazňujú moju bledú tvár. Nie vždy mám odvahu nosiť ich, no Peťovi sa tieto výrazné rúže páčia a okrem toho sú práve teraz veľkým hitom.

Rimmel je britská značka, ktorej tvárou je od roku 2001 supermodelka Kate Moss. V spolupráci s ňou vznikla rada rúžov Kate. Kúpila som si z nej odtieň Retro red č. 53. Je to sýta červená farba s nádherným leskom. Nerobí na perách fľaky, nanáša sa rovnomerne a výborne drží.

O dramatický vzhľad sa postará rada dlhotrvajúcich rúžov Lasting finish v odtieni Cutting Edge 
č. 120. Nalíčiť sa ním si naozaj žiada kus odvahy. O pozornosť máte zaručene postarané. 
Sýta farba a zhydratované pery to je Rimmel


Komentáre

  1. Prekvapil ma odtien makeup revolution (the one)... chystala som sa nan na notino.sk a tam vyzera omnoho vyraznejsie. Ale tebe naozaj svedci ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zalezi aj od toho ako mas pigmentovane pery. na kazdom moze ta farba trosku inak vyzerat, ale toto je prave odtien, ktory je dost bleducky.

      Odstrániť
  2. Jednoznacne Milani! :) (a v zivote som o nom doteraz nepocula) Aj ked u mna ziadne prekvapenie, ja som skor na tie balzamy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to mala donedavna podobne, ale ruze maju naozaj cosi do seba. Hlavne ked najdes tu svoju farbu :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára