Čo som si kúpila kvôli blogu

Blog to je výzva a záväzok. Základom je dobrá téma  a publikum - ľudia, ktorí ho čítajú a reagujú naň. A preto je ideálne sa mu venovať pravidelne a nezanedbávať ho. To môže byť občas problém. Niekedy neprichádzajú nápady, inokedy nie je čas. Hoci som písala vždy, až pri tomto blogu o kozmetike ma to riadne chytilo a povedala som si, že na to, aby fungoval, musím niečo investovať.

Čo som si teda kvôli blogu kúpila?

Určite množstvo kozmetiky. No nečakane ma to ťahalo aj k iným investíciam, ktoré sú, ale nakoniec veľmi užitočné a spríjemňujú mi každý deň.

Pokiaľ ide o kozmetiku a líčenie, žena sa nepohne bez zrkadla. No kedže sa fotím kade tade po byte potrebovala som šikovné, prenosné zrkadlo. Najlepšie obojstranné, zväčšovacie. Veď celé to stojí na detailoch :) Objavila som ho v Auparku v retro obchodíku za 5 €.


Pokiaľ ide o fotky, čím dlhšie fotíte tým sa Vaše nároky zvyšujú. Hoci nie som žiaden profík - od toho mám na míle ďaleko, zrazu si všímam aj malé detaily, ktoré mi na prvých fotkách vôbec nebili do očí. Obávam sa, že si časom budem musieť kúpiť mobil s lepším fotoaparátom :) no momentálne som si kúpila aspoň statív s externou samospúšťou, vďaka čomu sa budem môcť pri fotení viac vyblázniť. Jeeeeeej!


Statív som kúpila v Alze za 23 €

 Tou najväčšou investíciou je ZATIAĽ (len dúfam, že tento článok nečíta môj muž) stolík z IKEA. Už som ho obzerala pár mesiacov, no konečne bol dôvod si ho kúpiť. Chcela som si doma vytvoriť inšpiratívne prostredie, kde sa mi bude príjemne písať. Mať svoj kútik je na nezaplatenie a mal by ho mať doma každý. Či už je to kreslo, malá záhradka alebo balkónik, kde sa cítite dobre a ani netušíte koľko je hodín. Ja som si vyhradila kúsok z našej spálne, kde ma nič neruší a môžem pokojne písať. Najlepšia kúpa tohto roka :)
Toto je moje hniezdočko, kde tvorím. Postupne pribudnú obrázky, fotky a sviečky. 


Máte tiež svoje obľúbené miesto, kde relaxujete alebo tvoríte?

Komentáre

  1. Chytré nákupy! A výsledný pracovní koutek se mi moc líbí! :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný koutek. :) Miluju Ikeu. Vždy tam utratím majlant. :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára