Januárové šialené nákupy - časť II.

Áno, dievčatá, šialené nákupy pokračujú. Ako som písala v predošlom článku, tento mesiac sa nesie v duchu "hlavne nešetriť". Tentoraz sa zameriam na oblečenie a doplnky, ktoré som si v januári zadovážila...

Môj prvý nákup začal úplne nevinne po návšteve kina a to v RESERVEDE.
Čierno-biele ponožky, tri páry za 2,99 €.
Bezdácke rukavice bez prstov za 1,99 €.


Priznám sa, som maniak na ponožky. Kupujem si ich pri každej možnej príležitosti, a pritom je iróniou, že doma nikdy žiadne neviem nájsť. Buď nemajú pár, sú deravé alebo čakajú na dne koša, kedy na ne príde rad pri praní. A miesto toho, aby som ich oprala poprípade zašila, kúpim si ďalší pár a kráčam si životom veselo ďalej ....
Aké jednoduché!

Ďalšou kúpou bol svetloružový šál. Je obrovský, mäkkučký a ... strašne pĺzne. Kabát mám od neho zakaždým posiaty malými ružovými chuchvalčekmi. Keby intenzívne snežilo, tak mi to neprekáža, no ak je všade sucho a môj kabát je "zasnežený" po celej dĺžke aj šírke, tak to je moc. Dúfam, že sa to zlepší ak ho aspoň raz vyperiem a trošku vypelichá. Zatiaľ sa mi osvedčil ako podklad pri fotení.



V poslednom období som si obľúbila tento účes s čelenkou.


 Samozrejme potrebujem mať túto super pomôcku vo všetkých možných farbách, tvaroch a materiáloch. Preto som si kúpila v TAKKO celý "strapec" čeleniek.
V zľave stáli 1,99 €/ 5 ks



A keď čelenku, tak aj jednu poriadnu teplú, nech mi neomŕzajú uši.
Je z TAKKO za 4,99 € a cítim sa v nej ako ruská cárovná :)


Čo by to boli za nákupy bez poriadnej kabelky. 




Má dlhé praktické ramienko cez plece. Vnútro z brúsenej kože bez oddelení, ktoré je ale dostatočne priestranné na základnú výbavu do mesta. Na celý deň do práce radšej nosievam ruksak. 
Kúpila som ju v BERSHKE za cca 15 €.


Jednoduché šedé tričko.... Zachráni vždy, keď neviem čo na seba. 




Posledným úlovkom bola čierna blúzka s kvetinovou podtlačou. Má zapínanie vzadu, čo si vyžaduje asistenciu ďalšieho človeka pri obliekaní, ale vyzerá fakt krásne. Je z príjemného,chladivého materiálu. Stojačik ku krku je nariasený. Blúzka je kratšia a smerom k pásu sa rozširuje, takže je ideálna k úzkej vysokej sukni alebo k čiernym rifliam s vysokým pásom.


Ako vidíte záväzok šetriť príliš nevyšiel, ale verím, že február bude na to vhodnejší.
A ak nie, budem Vás určite informovať :)

Využili ste tiež januárové výpredaje? 




Komentáre