KAWAR bahenná maska od Mŕtveho mora

Tento mesiac som sa zamerala namiesto dekoratívnej kozmetiky skôr na produkty starostlivosti o pleť. Jedným z úlovkov je bahenná pleťová maska od značky KAWAR. Objavila som ju v Bille. Pri nákupoch potravín si nikdy nenechám ujsť  uličku s drogériou :) Tentoraz sa to naozaj vyplatilo. Maska stála 5,29 €. Balenie je celkom veľké (150 ml). Krabička je lesklá vo vanilkovej farbe s čiernou a striebornou podtlačou. Vo vnútri je samotná maska v tube v rovnakom dizajne.




Maska je vhodná pre všetky typy pleti. Bahno od Mŕveho mora je známe svojimi pozitívnymi účinkami pre telo. Ľudia sa ním pri pobyte v Izraeli mažú od hlavy po päty. Preto ma veľmi potešilo, že časť z tohto prírodného bohatstva môže mať každý z nás doma. 

V tube je bahno v tmavošedej farbe, ktoré po nanesení na pokožku veľmi rýchlo schne.


Po zaschnutí zmení maska farbu na svetlošedú a začne na tvári praskať. 



Stačí ju nechať pôsobiť 5 - 7 minút. Ja som si to veľmi neustriehla a umyla som si ju asi po 10 - 15 minútach, ale sťahujúci pocit na tvári Vám určite rýchlo pripomenie, že masku treba zmyť. Na krabičke je uvedené, že tvár si máme opláchnuť najprv teplou a následne studenou vodou. Teplou vodou ide maska dolu veľmi rýchlo a studená voda stiahne póry.

Účinky uvedené na krabičke:
Maska pleť vyživuje, hydratuje, sťahuje rozšírené póry a čistí ju do hĺbky. Je obohatená o rastlinný výťažok z Aloe Vera, korá podporuje hojivé procesy v pokožke a pôsobí antioxidačne.

Moje postrehy:
Po aplikácii tejto masky som mala naozaj tvár čistú, úplne hebkú na dotyk a stiahnuté póry. Jedinou prekážkou môže byť pre niekoho jej "bahnová" vôňa, ktorá vyprchá z tváre až neskôr. Mne osobne to nevadilo a budem ju ďalej rada používať.

O značke KAWAR som doposiaľ nevedela a toto je ich prvý produkt, ktorý som vyskúšala no určite sa po ich výrobkoch ešte poobzerám. Majú aj slovenskú stránku, kde nájdete ďalšie prírodné produkty od Mŕtveho mora.

www.kawar.eu





Komentáre